things y♥u never forget

Alla inlägg under februari 2009

Av Kajsa - 18 februari 2009 12:28

Hejsan!

Idag har vi öppet hus på skolan men jag är sjuk. Jag kanske ska gå om jag skänner mig bätre! jaa nu är jag ialla fal hemma med min pappa!.. Jaag skriver mer sen!!!!Hej svejs

Av Kajsa - 16 februari 2009 13:55

Här förklarar Anders hur vi ska spela!

Det här är mina tokiga tränare Anders o Patrik!

Här slänger Frida o Matilda Leah!

Det var trångt med madrasserna men det gick att sova!

Det här var efter att vi hade spelat finalen!!

Av Kajsa - 16 februari 2009 13:44

Hejsan jag han inte skriva igår för jag var så tröt efter Lycksele helgen.. Idag var inte jag på skolan för jag hade hals ont och jag var täp i näsan!.. Jag har sätt på Pip Larson om ni vet vad det är! I helgen var jag och mit fotbollslag i Lycksele och spelade i en kupp som heter Tjejliga.. Vi kom etta tillsammans med IFK umeå! PÅ hela 3-4 år har vi bara förlorat vid 5 gånger! Det är inte så illa efter som vi bara är 10-11 år..... I kväll ska jag kanske färga hela håret brun röt.. Jag ska lägga in massa bilder från tjejligan så ni får se hur vi sov och vart vi spela match!! Hej svejs

Av Kajsa - 13 februari 2009 07:28

Jag ska snart till skolan och efter skolan så är klokan 13.00

och kl:17.00 ska jag och mitt fotbollslag till lycksele på en kupp.... Ååå vad jag längtar!!!!!!Och det betyder ju att jag inte kommer att skriv först efter helgen!!=( hej svejs es efter helgen!

Av Kajsa - 11 februari 2009 14:48

Hej idag hade vi slöjd. Efter slöjden gick jag hem och såg på Andra Avenyn snart ska jag på fotbollsträning! Jag går i MSK... Efter fotbollen ska jag äta middag och då kommer jag skriva mer  en det här!!! Och det här är en av våra lag bilder!!fast från 2007!

Av Kajsa - 10 februari 2009 16:00

Idag var det idrott vi hade skidor vi åkte från skogen ner på ett hopp. Fabian hade sin mobil med sig och filma när vi ramlade, Emil kom 1 i en hopp tävling och jag kom 2. Jag är med en kompis/bästis hon heter Matilda. Hon har också en blogg som heter www.supercool.bloggproffs.se så heter den, Jag kommer lägga in fler bilder snart. Hej svejs

Av Kajsa - 9 februari 2009 18:02

jag skulle villja säga att jag tycker att det är jätte kul att så många är inne på min blogg. jag har varit inne på blondinbellas blogg och det handlar ju bara inte om att få 169 komentarer utan att man har kul och att man skriver posetiva saker. Jag kanske låter som om jag skulle vara er mamma nu, men jag vill bara säga det.


Min fröken var sjuk idag  så vi hade vikarie men det var inte så stor sjilnad för utom att vikarien var lite yngre en min vanliga fröken!!Men hej då nu ska jag göra nåt annat men Hej då!!!

Av Kajsa - 8 februari 2009 20:43

Hejsan jag har sett på Mia o Klara nu och ska gå och lägga mig.. Jag skriver mer i morn men hej dåååå!!.....

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards