things y♥u never forget

Alla inlägg under mars 2009

Av Kajsa - 30 mars 2009 16:53

Tjabba tjenna hallå jag säger så!!! Hej idag har 2 kompisar följt med mig hem  Ellinor o Matilda vi har sätt på ``så som i himelen´´Den har jag sätt förut. Eli och Matilda hade inte sätt den förut! Jag tror att dom tyckte den var rätt så bra. Samtidigt som vi såg på filmen så åt vi en glass. Sen så hade vi inget att göra så elli for hem och strax efter for Matilda hem. Jag ska ringa och fråga om jag kan vara med dom sen också! Hej svejs jag skriver mer sedan hej då!!

Av Kajsa - 29 mars 2009 11:20

Idag ska mamma komma hem klockan tjugo över fyra. Snart så ska jag och Sigrid till barnenshus och köpa sims2 nattliv, det är jätte kul med sims2. Nu så har vi på ichatten och pratar med mamma i stockholm jag kan till och med se henne det är rätt coolt! nu ska jag inte skriva något mer just  nu men jag skriver sen hej då.....

Av Kajsa - 28 mars 2009 07:48

Åååå vad jag är trött vi var tvungna att stiga upp klockan halv åtta. Du undrar nog varför, det är så här att sigrids klass ska på aqva arena i holmsund och då ska jag följa med. Vi ska vara där klockan nio till elva,. Efter det ska jag pappa och sigrid till farmor o farfar! sen kanske jag ska vara med någon kompis men jag vet inte! Igår var jag pappa o sigrid på mix och åt pizza det smakade bara mums jag skriver mer sen. Hej då all glada........

Av Kajsa - 26 mars 2009 07:30

Nu på mårgonen har vi fått klara oss själv ett tag för mamma är ju i stockholm. Nu ska jag snart till skolan, Nästan halva vår klass håller på att sopa på skolgården vi ska slå reckord i högst grushögen! Den är redan jätte stor jag kan slå vad om att vi kommer fortsätta i dag. Jag skriver mer när jag har kommit hem så hej då!!!

Av Kajsa - 25 mars 2009 14:33

Idag har jag fotbollsträning det ska bli kul. Men en annan sak som inte kommer att vara kul är att mamma ska till stockholm snyft snyft!!!! jag kommer sakna henne. Jag ska inte skriva mer just nu så hej då...

Av Kajsa - 23 mars 2009 14:39

Hej idag har matilda  min allra bästa vän följt med mig hem. Vi ska äta glass mmmmmmums hej då

Av Kajsa - 20 mars 2009 18:58

Hejsan idag hade jag skidmaskerad på min skola det betyder att man åker skidor sammtidigt man är ukläd till något. Jag hade inte klätt ut mig den här gången. Idag följde Matilda och Ellinor med mig hem vi hade skojj! Matilda och Ellinor är super duper mega bra kompisar jag skulle gärna villja vara med dom varge dag men det går ju inte :( På söndag ska jag på kalas på leoslekland det kommer  nog att bli skojjigt hi.hi.hi.hi nu ska jag snart till stugan det ska också bli kul och på lördag så kommer vi kanske bada bad tunna. Jag kommer alltså inte skriva fören på söndag :(,,, Hej svejssss

Av Kajsa - 17 mars 2009 19:59

sol  vind och vatten höga bärg och djupa haaaav det är mina tankar vävda av. jag länktar värkligen tills det blir sommar gör inte du det?? !!

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards