things y♥u never forget

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Kajsa - 8 mars 2009 20:43

Imorrgon har jag skola bhuhuhu.... Men det är också jaaaaa för det ska ju bli kul att träffa alla kompisar jag länktar tills det blir påsklov! Det kanske du också gör jag ska til mormor o morfar då det ska bli kul att träffa alla släktingar. Jag tycker det är jätte kul att träffa alla kusiner, Det tycker du kanske också. Jag skriver mer imorrgon hej svejs!

Av Kajsa - 8 mars 2009 20:41

Nu så såg jag på Mia o Klara det var lite snuskigt men det gick att se det ska bli kul imorrgon hej svajs

Av Kajsa - 8 mars 2009 13:45

jag har ju varit i stugan och då följde Eros o Triton med dom värkade trivas jätte bra. I Fredags var jag och min familj i bygdsiliumn på vägen dit så såg jag 2 på körda renar den ena hade magen uppsliten men den andra syntes det knapt blod på stakars samerna som äger renarna!! Det fans jätte många backar jag åkte inte precis alla. Det som var bra var att vi träfade våra kusiner Felicia o Victoria vi åkte med dom hela tiden! När vi hade åkt ett tag så gick vi in i serveringen och åt handburgare och drack festis sen åkte vi lite till sen gi ck vi in dit igen och då fick jag och Sigrid köpa varsin läsk. Jag frågade om vi fick köpa en choklad kaka men mamma trodde att vi skulle köpa en och sen dela men då köpte vi 1 var istället villket missförstånd. När vi kom tillbaks till stugan så åkte mamma ett varv med längd skidor efter som hon inte kan åka slalom, en gång i tiden så bröt hon benet när hon åkte skoter, Sen dess har on inte kunat åka slalom för hon är rädd att hon ska slå sig igen. Men ialla fall så när vi kom hem så åkte jag och sigge lite skoter. På lördagen så fick vi besök av några vi känner. Dom har ett barn som är 4 månader äldre en mig men han går  i 5an och jag i 4an han heter kristofer men kallas för Krille. Jag  sigrid och krille åkte skoter hela kvällen sen gick vi in och åt middag sen gick vi ut eny en gång och åkte mer skoter. Det har jag gjort under helgen och idag är det ju mia o klara det ska jag se det kanska du också ska se. Imårgon så börjar ju slkolan det ska bli kul att träffa alla kompisar. Hej svejs!

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards