things y♥u never forget

Alla inlägg under april 2009

Av Kajsa - 28 april 2009 20:42

Hejsan jag har inte skrivit på ett tag jag och några kompisar håller ju på med en show och jag ska sjunga (Hot and cold med kate perry) det ska bli kul tycker jag !!!. Jag vet ju att det är många som läser min blogg, det var en tjej/kille som skrev en kommentar till mig och sa att jag hade hermat henne med bakrunden jag har ju inte ens sätt din blogg så jag visste inte att du hade den bakrunden så jag antar sorry! jag skriver mer i morn hej svejs! 

Av Kajsa - 16 april 2009 22:22

Idag har det ju varit lov det kommer att vara det hela veckan jag ska gå och sova nu så jag säger det bara God Natt alla natt-troll!

Av Kajsa - 13 april 2009 12:50

Idag kom jag hem igentligen for jag i lördags men då åkte vi deräkt till stugan och på måndagen kom jag hem.. Jag har träffat mina kusiner och redan i nästa månad så ska vi till stockholm och hälsa på Agnes och lydia! det ska bli kul! hej svejs

Av Kajsa - 8 april 2009 15:42

Åååå vad kul nu ska vi till mormor & morfar Emil ska ta hand om Fanta & Pepsi jag kommer sakna dom!.. Vi ska försöka att inte stanna på vägen dit och vi kommer dit seeeent seeeent!

            PS nu ska vi åka!

så skrev min bästis på sin blogg när hon skulle till åre jag hoppas att jag också får skriva så! jag kommer inte att skriva tills på måndag hej svejs!

Av Kajsa - 7 april 2009 17:36

Jippe är min rubrik idag, jissa varför jo mina kusiner från stockholm kommer idag! Min kusin Agnes och min kusin Lydia. Dom ska sova här till imorgonbitti. När jag och Sigrid har åkt till skolan så åker dom. Men dom ska inte hem utan till mormor och morfar i Valvträsk, sen på kvällen ska min familj dit och sen kommer Felicia och Victoria. Det tar ungufär 5-6 timmar att åka dit, men jag har gjort det så många gånge så att jag är van, vi ska fira påsk där grilla korv och leta påskägg! vi ska sova där från onsdag-söndag! jag ska lägga in bilder från min tid i valvträsk så att ni får se vad vi har gjort! hej svejs

Av Kajsa - 6 april 2009 16:47

Hejsan idag följde Matilda, Ellinor och Frida med mig hem. Vi håller på med att göra en show vi har inre bestämt vad den ska heta en men det kommer vi på som småningom nu ska jag äta hej då!...

Av Kajsa - 4 april 2009 20:30

Ja Jag Ellinor och Matilda hade picknik vi fickade gott och drack saft vi grejsade med mobilern! och hade jätte trevligt ungufär 40 min jaa sen när jag kom hem så var jag så trött god natt!

Av Kajsa - 3 april 2009 07:32

Idag ska jag på bowlingkalas hos Matilda, det kommer nog att bli jätte roligt. Vi ska äta hamburgare från Mc donalds eller frasses! Sen när jag har varit på kalas så ska Frida min kompis följa med mig till stugan!

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards