things y♥u never forget

Alla inlägg under maj 2009

Av Kajsa - 19 maj 2009 13:17

Äntligen är  vi på väg till grönalund!

Nu ska lydia få åka karusell!

Jag Agnes och sigrid gick lustiga

huset det är Agnes som syns på bilden!

Här är några av det månster som började dansa!

Åhhh äntligen fick vi sockervadd!

det är jag som sitter längst åt vänster

Sigrid i mitten och agnes åt höger!

 

När jag Sigrid mamma och Agnes var på torget så gick vi förbi slottet!

Av Kajsa - 19 maj 2009 13:05

Tuycker du att so what är bra så lyssna här!

Av Kajsa - 19 maj 2009 12:49

Nu är vi hemma igen det var både kul men också tråkigt att åka hem!... Det var roligt för att vi fick träffa Pappa Fanta Pepsi Eros och Triton! men det var tråkigt att åka från Agnes och Lydia, men nu är vi i alla fall hemma!... Dan innan vi skulle till grönalund så spydde jag, nästa dag när jag vaknade så hade jag ganska ont i magen!.. Men vi åkte ialla fall till grönalund, och på grönalund var det jag Sigrid Agnes Lydia Elin mamma och Ingvar som följde med, där var vi i åtta timmar. Jag gick spökhust det var läskigt men endå roligt! Innan spökhuset öppnade så började alla månsterna dansa ingen fattade någonting...



När vi kom hem till Agnes igen så var vi alla jätte trötta! jaa vi gick nästan och la oss direkt.. Så var det i Stockholm den här gången,! Och idag vardet ju skola igen men jag hade fortfarande ont i magen så när jag hade varit på skolan i en timme ungufär så ringde jag pappa och var tvungen att gå hem, så nu när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och skrev på bloggen! hej då skriver mer sedan

Av Kajsa - 16 maj 2009 12:33

Äntligen är vi frame igentligen kom vi fram igår men då han jag inte skriva!... Idag ska Agnes ha dansuppvisning! och imorgon ska vi åka till grönalund det ska bli kul nu ska jag äta hej svejs

Av Kajsa - 15 maj 2009 14:41

Äntligen är det Fredag efter en lång vecka!.

 Men det är inte en vandlig Fredag utan Jag

och Sigge ska flyga flyg till stockholm själv till

våra kusiner.. Det ska bli jätte roligt det som'

 blir tråkigt är att pappa ska stanna kvar i ume

för att böra med bastun i stugan, så när vi kommer

hem så har pappa börjat med bastun... När vi är där

 så ska vi gå på grönalund också... Jag kommer kanske

att kunna skriva där men om jag inte gör det så ses vi

 på Tisdag! hej svej

Av Kajsa - 13 maj 2009 16:23

tjabba nu har Felicia visat hur man kan lägga in youtube klipp!

Av Kajsa - 5 maj 2009 07:40

Hejsan idag ska jag ta stelkrampsprutan det är många av mina klasskamrater som redan har tagit den! jag är jätte pirrig. Hon ska först mäta och kolla längden och se till att ryggen är rak!.. Efter det ungufär vid 18:40 så åkte jag Frida och Matilda på Bio och såg (17 agin) Den ägde det var en komedi och zac efron var med nu ska jag inte skriva någe mer ses sen då hej svejs!.........

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards