things y♥u never forget

Alla inlägg under juni 2009

Av Kajsa - 30 juni 2009 20:15

Sorry för att jag inte har skrivit någonting, och jag hoppas dessutom att jag inte har tappat några bloggläsare!!!..... Just nu är det (Allsång på skansen)Jag länktar tills det är slut för då börjar ju MORDEN I MIDSUMMER. Inatt så sov vi i tält och det var riktigt kul!!! oj jag glömmde visst att säga att Emil har följt med mig och Sigrid till stugan men nu har jag inte något mer att säga!!!see you

Av Kajsa - 17 juni 2009 19:35

Yehooo! Äntligen idag kommer ju våra kusiner från stockholm. När dom har kommit hit så sak vi sedan till stugan! där pappa nästan är klar med BASTUN!!! på torsdag så kommer vi kunna basta. Vi ska ju så klart bada i sjön också! och Bada badtunna.. På torsdag så fyller Sigge 10 år då ska hela 12 STYCKEN komma! det är ju alltså släktingar! det sak bli jätte kul jag kommer att skriv mer på datan där! På midsommar så ska vi grilla lam för första gångendet ska bli riktigt spänande. Eros Triton Fanta och Pepsi jag och många fler önskar alla bloggläsarna en riktigt trevlig SOMMAR! see you

Av Kajsa - 15 juni 2009 19:32

Idag hade Sigrid min lilla syster pizza-party! det var jätte roligt vi åt pizza som ni säkert förstår! vi sjöng (sing-star) Och lekt (så ska det låta) det blev en lykad kväll. Sigge som Sigrod kallas fick mycket paket!.. See you

Av Kajsa - 14 juni 2009 16:10

Okey vi kom till finalen och det var ryssigt jämt mellan mitt lag och IFK Umeå!! det gick nästan inte att avgöra men det var ju bara en som van.......... Och det var................ Inte vi det blev IFK Umeå. Men jag och mitt lag är glad ialla fal eftersom att vi kom 2:a för andra gången i Ungdomscupen (I rad)! vi fick silver midaljer, IFK Umeå van med 1-0 så det var ju bättre än saraffar! men den som var matchens lirare var ju Frida vår målis hon tog bollen när det blev en (STRAFF)!! huvudsaken är ju att alla lever! See you

              HÄR TACKAR VI FÖR VINSTEN TILL (IFK UMEÅ)

                   

                  HÄR TAR VI IMOT PRISET SOM 2:A

                  

       OCH SIST MEN INTE MINST HELA FOTBOLLSLAGET!!!

Av Kajsa - 12 juni 2009 13:05

Jag tycker att det är jätte roligt att det inte bara är folk som jag känner som är och läser min blogg. Jag har fått 2 kommentarer av personer jag inte ens vet vem dom är!



Å tack ill alla er som läser min blogg! eller tillokmed följer min (blogg)

Av Kajsa - 12 juni 2009 12:57

Vi förlorade första matchen idag med 4-0 vi mötte IFK Umeå. Dom hade mycket bättre spel en oss! det såg man! men hursomhälst så ska vi kl: 16.00 möta Guif! hoppas vi vinner den ialla fall



P.S Min bästis fick en boll under näsan eller nått så hon började blöda ass mycket!! stackars henne! hoppas hon mår bättre nästa match! see you

Av Kajsa - 12 juni 2009 09:45

Idag har jag 3 matcher den första är kl: 11.00 den andra är kl: 16.00 och den tredje är kl: 20.00 Den första matchen då ska vi möta (IFK Umeå) hoppas att vi vinner! dom andra vi ska möta är (Guif) nu måste jag göra mig i ordning för vi ska mötas kl: 10.15!!!... nu ska jag ta på mig fotbollsskorna! pappa kommer och hemtar mig kl: 10.00 See you

Av Kajsa - 11 juni 2009 20:29

yeeho! idag hade vi skolavslutning det var jätte kul och skönt! nu ska vi vara ledig i 2 månader och 1 vecka! det sak bli jätte skönt.. Det som var dåligt var att det var rena ramma pissvädret så vi fick ha avslutningen innomhus!... Efter avslutningrn så gick jag och mamma på stan sigge gick med Sin bästa vän Esther!


jag sköpte en tröja och ett par tahigts som såg ut  som (jeans) jag vart nöjd med det köpet!.. Sen när jag kom hem så var jag med Ellinor till 20.00 Hon har jätte söta kusiner som heter (Atha å Aral) vi var först ute och lekte tagen runt Ellinor hus sedan gick vi in och åt POPCORN. sen åkte jag hem och nu sitter jag här! jaa och imorgon så har mitt fotbollslag (cupp) det sak bli kul sen ska jag kanske vara med Ellinor.... See you

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards