things y♥u never forget

Alla inlägg under september 2009

Av Kajsa - 21 september 2009 18:55

Av Kajsa - 21 september 2009 14:45

Klicka på bilden så matar du fiskarna!


    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 21 september 2009 14:29

Hejsan dom här USB minnena är ganska coola!!!Skrattande


  

Mums det ser ut som 3 riktiga glassar!


Cool ide, men man skulle bli lite rädd om det stack ut ett finger ur sin dator!Obestämd



     

Om man tycker om hamburgare!



   

       SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 21 september 2009 14:00

Hejsan svejsan!

Idag så är alla på skolan lediga för det är studiedag. Det började med att jag vaknade någon gång vid tio! jag klev upp och fikade frukost! Samma som igår. Jag och sigge tog en liten promenad med Eros och Triton, När vi hade gått ett tag så hittade jag massa Tratt kantareller! Vi gick raskt hem och visade mamma och pappa. Jag var ju bara tvungen att visa mamma var jag hade hittat dom, När vi kom fram så blev hon förvånad att dom växte där det var så tort! vi plockade det som var kvar och gick hem. Lite senare så åt vi lunch (Korv och makaroner) och nu sitter jag här framför datan. Snart så kommer lite coola bilder oxå från google..


    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 20 september 2009 16:38

Idag så vaknade jag vid 10 nån gång. När jag klev upp så vikade jag en råsstis med marmelad och o´boy mums. Jag gick sen ut med Triton, Just nu så håller pappa på att ränsa förodet, mamma målar, Triton och Eros sover, sigge sjunger, och jag bloggar. Vi ska bada badtunna idag oxå! här kommer någre bilder!Skrattande          





     SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 19 september 2009 16:57

      

                                          JUST NU I STUGAN

Av Kajsa - 19 september 2009 14:41

 

Här äter vi middag det                          

blev tacos!mmTungan ute

Och här börjar vi med

Fokis resept på (cupcakes)!

 

Dom ser faktist riktigt

bra ut...  

Och tillslut färdiga.

Dom var värkligen godaFlört

jag ska lägga ut reseptet oxå

om ni inte redan har sett fokis!


    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 19 september 2009 14:30

Hejsan svejsan alla läsare.

Igår hade vi ju som sakt myskväll. Vi började dagen klockan 06:45 jessp, Vi for till skolan, och kom hem igen klockan 13:30 äntligen fredag tänker jag på väg hem från skolan. Efter det så gick jag och Sigge till Emil och åt choklad bollar mumms. Efter det så blev jag mamma och Sigge bjudna på våfflor hos vår granne Emmy, dom var riktigt goda mamma kom på att det var ju ganska synd om Emil som var tvungen att sitta hemma alldeles själv! så vi ringde han oxå. Efter ett tag så kom Siv oxå, så det blev ett riktigt våffel kalas!

Vi tackade för våfflorna och for där näst till Coop forum. Men först gick vi in på H&M där jag och Sigge köpte varsin tunika!. Sen gick vi in på kapahl men där hittade vi inte något. Vi gick in på Coop och vi tog en vagn och efter ett tag så var inköpningslistan putts veck, vi gick tillbaka samma väg men hittade den inte. Vi tror att vi kom ihåg allt! vi köpte det vi skulle och åkte hem och började med tacosen! Vi började samtidigt med Cupcakes! det är en slaks muffins med en kräm ovan på som är gjord på mässt socker. Det blev en lycko kväll!Skrattande

Här är tunikan som jag köpte!!


    SES//KAJSA-KAVAT

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards