things y♥u never forget

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Kajsa - 27 oktober 2009 16:28

Ååå vad jag väntar och länktar efter Agnes och Lydia mina kusiner. Nu har jag snart väntat på dom i 2 timmar!!

Under den tiden så har jag och mamma bakat Cup Cakes det gick bra hos mormor och morfar oxå som tur!!Jag ska lägga ut bilder oxå!


    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 27 oktober 2009 11:15

Är är det några bilder från gårdagen på ikea!

Här är skylten på ikea!

Här är tiden på Haparanda=Sverige och Tornio=Finland

Här sitter jag och dricker läsk i ikeas resturang

Nu återstår bara betalningen!!!

Här är Candy World den jätte stora godis affären.....

 

     SES//KAJSA-KAVAT



Av Kajsa - 27 oktober 2009 10:45

Hej hej. Igår så började en jobbig dag klockan halv 7 och den slutade typ klockan 9! Det började med att vi åkte upp till Råneå och hämtade morfar, dit är det 30 mil. Vi fortsatte till Haparanda och dit är det från Umeå 38 mil..... När vi äntligen kom fram till ikea var klockan unguär kvart i 1 på ikea var vi 4-5 timmar när vi hade kommit ut från ikea så skulle vi ju så klart til (Candy World) det är en jätte stor godis affär. Mamma köppte lakrits och jag köpte lite annat sigge köppte choklad ciggareter. När vi hade kommit till bilen var klockan halv 8 och vi startade mot Råneå igen morfar hade nämligen åkt i vår bil och lämnat sin hos mormors stora syster. När vi kom till Råneå så hade det blivit en jätte tjock dimma så man såg nästan ingenting..... Dessutom så hade GPS:en blivit helt galen! det gick inte att söka på något ställe alls. När vi äntligen kom fram till mormor och morfar så var klockan 9.Tungan ute. Och denna natt sov jag jätte bra! och jag vaknade halv 10...........


     SES//KAJSA-KAVAT

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards