things y♥u never forget

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Kajsa - 31 oktober 2009 16:45

Här är bilderna som jag skulle lägga in lite senare+2till som jag tänkt lägga in för jätte länge sedan!

Här är den lilla myshörnan där man kan läsa en bokFlört

Och min säng med det nya lakanen!Skrattande

Min ny Rislampa!!Glad


Här kommer dom andra bilderna-.........

Min smyckes väska! som jag fick i julklapp typ förra julen!

Och sist men inte minst min Smink-väska!Som jag fick för 2 år sedan.....Kyss


     SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 31 oktober 2009 15:32

Idag så håller jag på att fixa i mitt rum! det har blivit jätte mysigtGlad...... Jag har bytt lakan, flyttat på nåra tavlor och rensat teckningar gjort en myshörna och damsugat mm. Snart så ska jag och Sigge städa Fanta och Pepsis bur,, Framför mig ligger Triton och sover! han och Eros har sovit nästan hela dan!! man kan ju börja undra.Obestämdjag ska lägga in bilder oxå!


    SES//KAJSA-KAVAT

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards