things y♥u never forget

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Kajsa - 6 november 2009 21:02

Hej Hej idag så har jag skrivit riktigt många inlägg! Det är för att i morgon kommer jag inte hinna skriva något!Rynkar på näsanEller vi får se, jag kanske kommer hinnaSkrattandeDet är för att min Familj åker upp till Sjöbotten hos min mosters kille Vi ska oxå kanske få rida  så jag tar med mig min kamera!så jag kan fota lite grann.



 Jag vill så gärna att ni tipsar min blogg för era kompisar! för jag tycker det är så kul att logga in och se att det varit inne 86 eller 35 stycken på min blogg! det är värkligen kul, och att få läsa alla jätte söta kommentarer<333.. Jusst nu så sitter jag i stugan Skriver på min blogg, och ser på Idol! Jag hejar på Tove hon är så braaaa! Kyss


   SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 6 november 2009 20:42

Man önskar att man kunnde göra något! Jag känner iallfall Empati


    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 6 november 2009 20:30

Iblan så är vatten bara så vackert och Gått! Här kommer några bilder på vatten!Tungan ute

Denna bild var den enda so mfunkade ! men det gör väll inget för den är ju endå så vackerCool


   SES//KAJSA-KAVAT


Av Kajsa - 6 november 2009 19:31

Hej!

Här kommer bilden som jag skulle lägga in! Det är en bild från en present som pappa köpte till Mig och Sigge när han var i StockholmTungan ute

Vi har smakat (Riktigt Gott)

 

    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 6 november 2009 19:15

Idag så har ja inte gjort nåt speciellt! men det kanske du har. Igår och idag så blev jag riktigt glad det första var att det var inne 86 st på min blogg det andra:var att jag fick en kommentar av FokiSkrattandejag har väntat så länge på att få det! och nu fick jag en! Tack så jätte mkt Foki!Kyssjusst nu så sitter jag och väntar på att Idol ska börja.... Jag hejjar på Tove hon är såå bra och Sööt, JAG HEJJAR PÅ DIGFörvånad, Hoppas att du hör mig, hihihi snart så kommer jag att lägga in några bilder!


    SES//KAJSA-KAVAT

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards