things y♥u never forget

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Kajsa - 8 november 2009 20:46

     



    

Dom här grejjerna blev jag försjust i!Tungan ute


Hej hej ett snabt inlägg! Jag är med i en tävling hos Foki man får välja ut 2 produkter från en affär som heter Mihi Hoppas att jag vinner! /kramKyss


    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 8 november 2009 18:27

Här kommer det bilder på mig och min Choklad-pudding mums!Tungan ute

Jag! hihi

Och min goda choklad-puddingTungan ute



     SES//KAJSA-KAVAT 

Av Kajsa - 8 november 2009 17:39

Hej hej! Jag har hittat dom här roliga och sorgliga bilderna som man kan söka på Google dom kallas (Bent Objects) Det föreställer! eller jaa se härObestämd..................

                                                   

   

Dom här bilderna var väll rätt så häfftiga, dom 

ser nästan lite animerat ut, tycker ni inte det?Obestämd



     SES//KAJSA-KAVAT

                

Av Kajsa - 8 november 2009 15:33

Hej Hej....

Har jusst kommit hem från stugan. Det var jätte kul där! jag och Sigge var med några andra kompisar där vi gjorde jätte stora snöbollar och lekte snöbollskrigGlad... På vägen hem så stannade vi av vid RUSTA och tittade in på den där försäljningen! mamma och pappa hittade lite julklappar(hihi) Men jag och Sigge hittade ingenting!Rynkar på näsanJusst nu så chattar jag med några kompisar på ``msn´´Jag har inte så mkt mer att säga!!



     SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 8 november 2009 09:38

Här är det''



    SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 8 november 2009 07:58

OskyldigHej Hej! Igår så åkte vi ju till Sjöbotten och hälsade på våra kusiner  det var jätte kul där man ville inte åka hem! Här kommer det några bilder....Cool

Här håller vi på att rykta Kumpan! han är såå söötTungan ute

Här är jag och KumpanKyss

Här rider jag! det var riktigt kul! Jag och Sigrid har ju gått i ridning i 3 år! så vi kom ihåg lite gran!

Nu är vi i ene kyrka och spelar bords-pingis! hihihi Oskyldig

Här var vi i kyrkan eller vi var ju där hela tiden men nu var vi där man sitter och lyssnar på prästen!Oskyldig



Det var riktigt kul!!



     SES//KAJSA-KAVAT




-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards