things y♥u never forget

Alla inlägg under november 2009

Av Kajsa - 23 november 2009 12:52

Hejsan!

idag så är jag hemma från skolan jag hade ganska ont i magen i morse! det kändes som om jag skulle spyyyy, det känns bättre nu men inte perfekt! hehe.. Jag har inte gjort så mkt idag! jag har suttit vid datan sett en film läst en bok, och jusst nu så ser jag på (Sällskapsresan) den är rätt så bra. När man ser på den filmen så länktar man bara bort till något annat land! tex: Grkland, Thailand eller spanien mm det finns ju massa andra länder man skulle vilja åka till!  men jag årkade inte sitte och rabbla upp alla......Skrattande Nu ska jag ta en glass. Ha en bra dag mina söta läsare.....

 

     SES//KAJSA-KAVAT

 

 

 

 

Av Kajsa - 21 november 2009 18:51

Hejsan!

jusst nu så sitter  jag och äter godis och chattar på MSN... Idag såå har jag inte gort något speciellt! jag har spelat data varit ute nån timme med mamma och gått till olika affärer!mm.. Jaa jag får ju inte glömma att säga att jag har ju städat mitt rum!! hehe inte det roligaste som finns precis men det är ju iallafall nått man måste göra!..


Idag såå har jag inte kunnat skriva något inlägg eftersom att jag har haft såå mycket att göra! hehe.. imorse så hade jag ont i halsen! Jag får se om jag årkar gå på fotbolls-träningen..... Men ha en fortsatt bra kväll med mycket godis och läsk! haha


     SES//KAJSA-KAVAT ♥ ♥

Av Kajsa - 20 november 2009 18:02

 Hahha! Hej igen jag ville bara gå in och säga Trevlig Helg! Plus att jag skulle lägga in en fin bild! här kommer den!

Puss och Kram alla söta läsare!

 

      SES//KAJSA-KAVAT ♥ ♥

Av Kajsa - 20 november 2009 17:03

Hejsan!

Idag såå har jag varit med Matilda och Frida dom är bara såå snällaaa! vi har inte gjort såå mkt mer en att suttit vid datan! hehe.. Efter ett tag så gick vi ut, vi började fundera på att göra en film! det ska vara en spänande och lite läskig... Hoppas den blir bra. Jag har googlat lite gran och hittat dom här ur sööta bildena! här kommer det några stycken av dom!

 

     

sööta eller hur !!

 

Nu kom papap tilbaka han har köpt pizza, MUMS! jag kanske skriver mer om filmen senare! Ikväll = IDOL.. Får inte missa Tove <333 Hon är såå bra!

 

      SES//KAJSA-KAVAT

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  

Av Kajsa - 19 november 2009 14:26

Hejsan!igen Jusst nu så sitter jag och fikar  jag fikar en bulle Milkchake och en glass! det är jätte gott! här kommer det oxå en liten bild på mitt gooda fika! hihi'

Veckans fråga?: Tycker du om glassen (Center?) svara via kommentar

 

      SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 19 november 2009 13:56

Hejsan 

idag så har jag inte gjort något speciellt! men senare idag så har jag utväcklingssamtal... Jag är altid såå pirrig! Jag tänker hela tiden att jag måste få gå om eller något liknande, Men en så länge såå har jag klarat mig bra. Hursomhälst så här kommer ett video inlägg,,, på (typ) världens bästa reklam (Ica reklamen Del. 1-3) SkrattandeGuld i mun

Denna reklam är iallafall en av mina favorit reklamer!! den är så braa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


     SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 18 november 2009 20:17

Idag så har jag inte gjort något speciellt jag har varit med Frida och jag har oxå varit på fotbollsträning.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om! men som sakt så kommentera gärna om ni har något förslag på vad jag ska skriva om!


   SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 15 november 2009 18:46

Här komer en bra låt som jag diggar! heheSkrattande

Du äger!!


      SES//KAJSA-KAVAT

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards