things y♥u never forget

Alla inlägg under december 2009

Av Kajsa - 31 december 2009 14:01

Vist går tiden fort när man har roligt!, det är precis vad jag har skänt under år 2009.. Det har varit ett underbart år och jag ser framemot det nya året. Ikväll ska vi fira med ungufär 20 st som vi skäner det ska bli kul vi ska ha knytfäst då alla får ta med det dom har lagat, och kl: 24.00 då börjar det nya året 2010... 

                  

                              Happy New Year  '


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 31 december 2009 13:36

Hello..

Nu ska jag ta och visa på bilder och sskriva om vad jag shoppade på stan i tisdags..

1. Jeans Tights

Det var sånadär tights med Knappar nere vid foten!

2. Tunika/Linne

Mönstret på tunikan!

3. Örhängen

                                                                                                                             

1. Tights (Rut m.fl)

2. Tunika (Monki)

3. Örhengen (J.C)


Det var väll det jag köpte. Det blev ingen storhande precisl! HAHAA  


  Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 29 december 2009 22:30

Hello bloggen och alla läsare..

Igår var jag Matilda och Elli på stan vi handlade lite grana och åt lunch på Subway.

Det var jätte gått, Jag ska lägga in bilder på det som jag köpte. Men det blir nog i morn... När vi kom hem så hade mamma gort pizzabullar dom var jätte goda! När vi hade ätit dom så såg vi på filmen (The ring2) jag har redan sett den en gång så den var inte lika läskig! hihihi ... Som sakt jag lägger in bilder på det jag handlade senare...


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 28 december 2009 17:43

Hejsan!

Förlåt igen för att jag inte skrivit nått idag men som sakt har jag haft så mkt att göra... Jag har just kommit in, jag och Sigge har varit med några kompisar här i stugan och vi har haft jätte roligt... I förrgår så skulle vi skicka iväg en såndär ballong som flyger, men den slutade i diket. Den var fruktansvärt envis, men det var kanske oxå för att det blåste otroligt mkt! hahahaaa.. Jag länktar jätte mkt tills imorgån! jag ska ju på stan med Matilda och Ellinor<33 Jag har inte så mkt mer att säga


  P.S Imorgon så kommer jag nog inte hinna skriva något.. Men jag skriver vad jag har handlat och sånt när jag komer hem eller så skriver på onsdag..


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 26 december 2009 15:45

Hello alla läsare

Här kommer en låt som ni säkert känner igen! haha

Dom är ju bara för SÖÖTA Puss på er!


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 26 december 2009 15:07

Sorry.. 

Jag har ju inte skrivit något idag eftersom att jag har varit ute och inte hunnit, jag mamma och Sigge har varit i skogen och åkt längdskidor, och när jag kom in så var jag dyng blöt i svätt! hahaadet var jätte skönt, det var inte så jätte kallt men man frös endå om kinderna och hakan. Islutet av inlägget så ska jag visa lite bilder från skidturen.. Just nu så sitter jag och ser på (Simpsons) pappa är har åkt skoter upp på ett berg med en granne, när han kommer hem så ska vi nog äta middag.. Här kommer bilderna..--->  

Mina skidor.. hehehe  

Man ser skoterspåre lite grann!

Och jag!

   

Den långa vägen... 

Ni får inte glömma frågestunden, en så länge så är det ingen som har frågat något.. 


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat  


Av Kajsa - 25 december 2009 18:16

Helloo idag så är det ju Juldagen.. Och jag ska säga i slutet av inlägget skriva vad jag fick igår på Julafton, Just nu så är jag i våran stuga och ser på (En prinssensas dagbok) på 4:an.. På tisdag så ska jag Matilda och Ellinor på stan! det kommer säkert bli kul!<33 Vi ska äta på Subway... Här kommer min julklapps lista!!

1. Choklad och Choklad

2. Två Kärp

3. Tre halsband

4. Strumpor

5. Tights

6. Pengar

7. två tröjor och på den ena står det (I and my blog)

                        Och lite mer

Ha en skön kväll!


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 24 december 2009 08:39

Good Jul alla läsare!

Nu är det äntligen Julafton, Det som jag och många andra har länktat efter, at öppna alla paket och äta den goda maten! MM... om ett tag så ska jag till kyrkan och typ se på skådespeleri, Eller nått! men ha en bra morgon och dag så skriver jag meer när jag kommer hem från kyrkan!

Skriver mer senare!


   Merry Christams//Kajsa-Kavat 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards