things y♥u never forget

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Kajsa - 4 december 2009 19:54

Hejsan igen!

Jag var bara tvungen att lägga in fredagsmys videon! Nu när det ändå är fredag!

Den är bara såå braaaa!


        SES//KAJSA-KAVAT

Av Kajsa - 4 december 2009 19:29

Hejsan!

Nu är det äntligen fredag, gud vad jag har länktat! jag har länkat efter det av 2 anledningar! Den första: FREDAGS MYS! Den handra: GÅ PÅ STAN... När jag kom hem från skolan så fikade jag melis, sedan så satte mamma på mig lösnaglar! och sen drog vi ner på stan.. Det jag var ute efter var presenter till min kompisar!... Efter att vi hade varit på stan så for vi till en Thairesturang vid Granngården! Det var hur gått som hälst! Och nu har jag ju kommit hem! jag ska lägga in lite bilder också..

 

Maten var fantastisk good!  Ha en Mysig fredag!


       SES//KAJSA-KAVAT 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards