things y♥u never forget

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Kajsa - 5 december 2009 18:21

Hejsan!!

Just nu så sitter jag och äter på en slags (Marshmallows och choklad dip) Det var inte så jätte gått faktist!.... Idag så är det ju Robinson! det ska jag se. Eros och Triton Dom bara sover och sover.. Jag har inte så mkt mer att berätta...

 

Gött..... Det kommer lite andra bilder utifrån oxåå!

     

Vist var det mkt snö?? 


Nu ska jag ta och dricka upp min Glögg.. 

         ....Ha en bra Lördags-kväll....


   Puss och Kram//Kajsa-Kavat

Av Kajsa - 5 december 2009 13:02

Hejsan alla Sööta läsare!

Imorse så åkte vi hit altså till stugan! Det var över 5 Veckor sedan jag var här sist... Det har dessutom kommit jätte mkt snö här! Vid 10 cm! Det är iallafall mer snö en i Umeå! hahaha.. Eros och Triton är inte så van med Snö! Så det tycker dom är spännande, vid Klockan 13:00 så ska vi på fika till våra grannar. Aldeles nyss så tog jag en (Merci)

Det är ju som en slaks choklad som är jätte good! Mums ner i magen...

Mums   

   PUSS OCH KRAM //KAJSA-KAVAT   

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards