things y♥u never forget

Alla inlägg under december 2009

Av Kajsa - 17 december 2009 19:36

Halloj! alla sööta läsare! 

Idag så har jag och mamma varit och köpt nya vinter kläder... Ja ska lägga ut bilder på dom, men det blir nog isåfall i morn... Anars så har jag bara städat mitt rum, På lördag kommer min kusin och hnnes dotter det ser jag värkligen framemot.. Dom ska sova här till på söndag! Just nu så sitter jag bara här och gör ingenting, eller jo jag skriver ju... Pappa har fått en Iphone som jag har surfat lite med! jag har inte så mkt mer att berätta, Jooo imorn så ska hela mitt fotbolls-lag åka och äta middag, sen så ska vi se på film, jag vet inte en vad det ska bli för film! men den är säkert braa...  HA EN RIKTIGT BRA TORSDAG, P.S Det är ju bara vecka kvar tillJULAFTON  


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 16 december 2009 20:37

Hejsan igen!

Jag ville bara lägg in den här sjukt bra låten!! Ni får se vad det är för nått själv!

Såå bra... (L) GOOOD NATT OCH DRÖM SÖTT!


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 16 december 2009 20:09

Hej Hej...

Idag efter skolan så kom jag hem och hade jätte tråkigt, Då jag plötsligt kom på att det var ju Fotbollsträning. Jag hade inte tänkt gå på den för jag var såå snuvig, Men sedan på skolan så gick det värsta över.... Efter träningen så var jag med Elli och Matilda<33 vi tog en promenad till Bräntis, för nu har det ju kommit massor med snöö. Vi åkte skrana så det yrde i snön! haha .. När vi skulle gå hem till mig sen så höll vi på att frysa i hjäl.... När vi äntligen kom in så gorde vi varm choklad! när den var uppdrucken så var Matilda tvungen att gå hem! Mem ELLI<333 är ju kvar! vi har inget att göra...  Så jag ska nog inte skriva mera.. Men skriver mer imorn!


Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat


P.SDet var skit kul att va med er tjejor 

Av Kajsa - 15 december 2009 19:31

Hello alla sööta läsare!

Idag så har jag inte gort något speciellt! Jag har inte kunnat skriva något för jag har varit med Felicia<33... Nu vet jag inte vad jag ska göra så då kom jag på min Blogg! hihi, men nu skriver jag ju iallafall

Hade bara lusta att lägga in den här underbara rosenbilden... Ha en skön Tisdag<33


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat    

Av Kajsa - 15 december 2009 19:30

Hejsan allihopa!

Jag tänkte bara säga (God Jul och Gått Nytt År) För nu är det ju bara 9 dagar kvar till ....JULAFTON.... Så jag kommer med en liten julhälsning och bild!

                                    GOD JUL 


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 13 december 2009 21:23

Hejsan! eller rättare sagt God natt!

Jag tänkte bara hälsa alla god natt....

    

God Natt Nu ska jag nog krypa till kojs!


   Puss och Kram//Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 13 december 2009 09:40

Hejsan!

Idag idag så ska vi till våra kusiner vi har inte varit hos dom på jätte jätte länge!

men det är ju oxå Lucia idag, och som ni säkert mins så var det ju Lucia tåg på skolan... jag ska lägga ut en liten Lucia bild oxå... Och när vi kommer hem från våra kusiner så ska jag lägga in några bilder... Här kommer en söt liten Lucia!

Ha en Bra Lucia jag kommer kanske lägga in någe inlägg när vi kommer hem men jag är inte så säker.....


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat 


Av Kajsa - 12 december 2009 11:30

Hej alla söta läsare!

Idag så sov jag ända till klock 10 det tycker jag är länge för anars så brukar jag bara sova till 8 halv 9..... Hihi just nu så är jag med Emil och Elli! Men nu så kan jag inte skriva mer,


   Pussar och Kramar//Kajsa-Kavat   

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards