things y♥u never forget

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Kajsa - 8 januari 2010 22:42

God Kväll!

Efter Att Jag och Frida hade Varit på godishuset så hade vi jätte kul, vi tog massa bilder och här är dom ...--->

Hmm .....

 

Qute <3  

Jag? nee du!

Hihihi ... <33

Vi köpte ju Wow-Läsk! --->

samma här

 

Min Mjölkchoklad!  

Fridas Choklad Godis

Vi ska nog Ansöka oss till Let's dance  

-Titta!

-Hmm ....

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Vi hade sjukt kul iallafal jag hoppas du oxå hade det Fridas <33 Ha en bra Fredags kväll .. Och sov gått och dröm söta drömmar! 


/ / Kajsa-Kavat     

Av Kajsa - 8 januari 2010 19:25

Hello bloggen och alla läsare!

Idag har jag inte hunnit skriva ngt för at tjag har ju somsakt varit med Matilda, Frida och Elli jag hade sjukt kul med er tjejer... Nu ska jag och Frida på Godishuset, jag ska testa köpa en läsk som heter -wowLäsk- jag har aldrig smakat den men Frida säger att den är good! så det ska vi göra.. Jag kommer nog inte skriva mer ikväll så. HA EN RIKTIGT MYSIG FREDAGS KVÄLL, Jag ska se på let´s Dance på 4:an klockan : 20.00 om ni är intresserad..


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 8 januari 2010 11:33

Hejsan svejsan och god mårgon!..

Igår så kom pappa hem med våran nya Mac altså våran nya dator, den är typ dubbelt så stor som vår gammla. Den är värkligen en dröm!.. Imårse så har jag städat på övervåningen, det behövdes värkligen,! hehehe.. Men snart ska jag äta lunsh, och sen ska jag dra till Matilda och vara med henne Ellinor och Frida! som igår... jag kommer lägga in bilder på datan i nästa inlägg! men ha det gött!


 //Kajsa-Kavat 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards