things y♥u never forget

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Kajsa - 28 januari 2010 15:30

Hejsan alla bloggläsare.

Idga ska jag berätta en rolig sak som min familj ska göra i Septenber! gissa!?...... Joo vi ska nämligen.......... Till GREKLAND vi ska till en ö som heter Kreta! det ska bli så härligt att komma till ett varmt land där det ju är sommar. Här kommer nåra bilder på hotelet och stranden och såna grejer!--->

Hotelet!...

Och stranden! såå härligt

Så här der det ut i ett hotelrum där vi ska bo! Hotelet heter (Rita Suites)!..


Jag länktar så fruktansvärt mkt!! Men tyvär så kommer vi inte att ha med någon dator! :( så jag kommer inte skriva mens att jag är där!.. men när jag kommer hem så kommer jag att visa alla bilder jag har tagit .m.m. Men Vi ska ju som sakt inte åka förnst efter sommarn alstå i September! så jag kommer hinna skriva jätte många inlägg innan jag åker! :)..


Om unguför 2 och en halv vecka ska jag och mitt fotbollslag (MSK) till tjejligan. Det är som en slaks cupp som bara tjejlag är med i.. den är i Lyksele så det blir en bit att åka men det ärju bara kul!.. Vi var där förra året oxå och då var det jätte roligt förutom att jag blev sjuk :( Nu har jag inge Mer att skriva..

                                        Ha en braa kväll


 //KajsaKavat 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards