things y♥u never forget

Alla inlägg under januari 2010

Av Kajsa - 23 januari 2010 09:44

Hejsan svejsan!

Igår till idag har Ellaah sovit här, det var jätte roligt och vi åt BEN & JERRYS det var skit gött! jag åt FISH FOD det var första gången jag åt den BEN & JERRYn. Idag ska jag typ åka ner på stan och shoppa, se på bio, åka ttill Umeå Dansskola, och typ äta på Subway.. Jag har bara ätit där en gång och det var med Ellinor och Matilda<33.... Aja nu har jag inge mer att säga! såå ha det göött.. Här kommer en låt till Ellaah-->


                             Ella Elle l'a Kate ryan

Varsågood Ellaah... Ha det göött!


 //Kajsa-Ka  vat

Av Kajsa - 21 januari 2010 16:41

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har skrivit så mkt på sista tiden!.. Jag ska värkligen ta och kärpa mig!, jag ska typ ta och göra en helt ny header på (Photoshop) så det blir perfekt! men det lär nog bli om några veckor och kanske nån månad .. På lördag så ska jag och Syrran på bio vi ska se (Alvin och gänget 2) här kommer trailern! 

ser framemot den! dom är bara för söööta.. Vi hörs och ha det gött!


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 20 januari 2010 11:24

Hejsan och god förmiddag..

Idag så har jag varit tvungen att gå hem från skolan tidigare en alla andra men det var för att jag inte mådde bra!Nu ska jag ta en riskaka! men jag skriver mer senare idag.


Ja juste igår så tog jag ju svin sprutan, den andra!

jag lägger in en video sen.. vi ses!


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 18 januari 2010 18:39

Hejsan allahopa idag har jag varit med VÄRLDENS BÄSTA ELLLAA<33 vi hade jätte roligt hoppas jag...! haha.. Jag har inte så mkt att berätta men om jag skulle avsluta nu så blir ju inlägget lite för kort så där för bjussar jag på en låt! varså god och titta!--->


Miley Cyrus med låten (The climp)

jag tycker den är jätte bra kommentera vad du tycker? aja ha en kön kväll.. Jag ska se på (Familjen annorlunda) med Familjen haha om ni oxåå vill se det så är det på 4:an kl:20.00 ha det gött!


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 17 januari 2010 17:24

Hej igen!

Det blev vist ett till inlägg! här kommer en video!

Taylor Swift med (You Belong With Me)


Gå gärna in på mina kompisars bloggar:

www.QuteEllaa.bloggplatsen.se

www.envanligdaag.bloggagratis.se

www.Friidaah.bloggplatsen.se

www.ssarablogg.bloggplatsen.se


 //Kajsa-Kavat

Av Kajsa - 17 januari 2010 16:19

Sorry för min dåliga uppdatering denna vecka men jag har inte haft tid för att blogga! Jaja, Jag kom precis hem från stugan. I går altså i lördags så badade vi badtunna första gången i år det var så himmla NICE! i helgen så har jag spelat jätte mkt MARIO GALXY! det är jätte roligt men nu kan jag inte skriva mera! Ha en bra kväll så skriver jag mera imorn!

LOVE (SUPER MARIO GALAXY)<33333 


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 14 januari 2010 19:57

Hejsan hoppsan falle,ralle,ra!
g påminer er för hundrade gången GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! HAHA ingen har kommenterat sedan julafton!... Så glöm inte! jaja men nu kommer vi till saken! jag hade tänkt ladda in en video som jag själv har gort men vet inte hur man ska bära sej åt altså jag vet inte hur man ska göra!?? är det någon som kan det? så kommentera för då får ni ju se... Men kom ihåg att det är ju bara första och det video inlägget kommer vara ett sminktips hahaha men den här veckan får ni nöja er med en video från www.youtube.com


                Michael Jackson med låten (Will You Be There)

 

Synd att det bara var Live men han är bara för BRAA! han är min förebild


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 13 januari 2010 18:43

Hejsan hoppsan!

Nu har skolan börjat igen det är roligt men samtidigt tråkigt. Förlåt förjaf inte har skrivit ngt! :( men nu ska vi gå och dansa runt granen och smälla sönder pepparkaks huset mums, jag lägger in bilderna senare kanske imorn vi hörs och God natt!

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards