things y♥u never forget

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kajsa - 7 februari 2010 09:28

Godmorgon!

Igår var ju jag på fest det var jätte roligt! först gick jag till Ellaah och åt våfflor med alla dom andra som var bjudna, Ungufär kvart i ett så gick vi till bussen. Med bussen åkte vi ner på stan och shoppade! jag köpte lite saaker, jag kommer lägga in bilder på dom senare, efter att varit på stan så åkte i hem till Fridah och åt middag(kicken naggets) vet inte hur det stavas men nie fattar nog, när vi hade ätit middag så sjöng vi singstar och såg på en film. Idag så mår jag faktist inte prima! jag har ont i halsen och och har svulna halsmandlar och kan nästan inte ens prata... ... Det blir nog ingen träning för mig idag heller! Jag som så gärna ville gå på den!.. Och då ska den här förskylningen blockera det!...Aja det finns inte så mkt att göra åt det! det blir väll en slö dag idag, Men hoppas du har en bra dag och inte mår som jag...

                              Hare gott igelkott


 //Kajsa-Kavat 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards