things y♥u never forget

Alla inlägg under februari 2010

Av Kajsa - 16 februari 2010 17:02

Idag så ska jag mamma och Sigge baka Semlor eftersom att det är fettisdag!

Jag älskar semlor! det är ju bara såå gött.. Jag öänktar fett mkt tills på Fredag då mitt f-lag ska till Lycksele! jag ska typ sitta med Olivia! då kan vi må illa

tsm Ha det gött! --->

  

Mmm.. Gött, Vi hörs imorn! jag skriver hur det gick med baket då hehe!..


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 14 februari 2010 14:40

Hejsan!

Jag kom nyss hem från fotbollsträningen!.. Jag har inte tränat för jag är fortfarande försyld! och jag får ju bara inte bli sjuk till nästa fredag, då mitt fotbollslag ska till lycksele!... Där vi ska spela en fotbollscup som heter (tjejligan). Men det var inte det jag skulle skriva om utan jag skulle ju skriva att det är ju Alla hjärtans dag idag!!.. Det betyder att alla ska vara extra snälla mot alla! varesej man känner personen eller inte... Här kommeer en fin dikt som jag hittade på www.youtube.se

                                         ------------------->

Haha GLAD ALLA HJÄRTANS DAAG! (L)

Tusen pussar och kramar alla läsare!! //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 13 februari 2010 16:03

Svejsan..

Idag har jag inte gort så mkt! jag har messt sutit vid datan!, ikväll ska jag Sigge och pappa äta (grillspett med jordnötssås) det är sååå göött! ha en bra kväll!

 

Ha en trevlig kväll!


 //Kajsa-Kavat    

Av Kajsa - 12 februari 2010 12:31

Idag har jag inte heller gort såå mkt!

Till middag ska vi äte tacos, det känns som om det var år sen vi åt det!? På måndag så ska jag äntligen få gå till skolan! jag har ju inte varit i skolan på hela veckan.. Här kommer en video---->

                                    Justin Bieber (love me)

Den är riktigt bra tycker jag!.. Vad tycker ni?? nu ska jag se på (Wallander-Tjuven)  Bye bye!


//Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 10 februari 2010 14:02

Hejsan!

Jg ska inte gå till skolan imorn heller:( för då kommer jag smitta alla!. Jag har ju världens hosta!.. Men nu försöker vi glömma det och så lägger jag ut bilder på det jag shoppade i lördags!-->

Praliner.. läppglans! hihi

PEACE & LOVE ALWAYS & FOREVER

Ett linne med en cupkakes ätande monster haha :S

Jag köpte dom här messt för att kvinnan som sålde dom såg ut att behöva lite pengar!<33 men jagköpte dom ju oxåå för att dom var snygga!


Ha det braa nu ska jag se på (Andra Avenyn)..


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 10 februari 2010 10:46

Hejsan!

Jag har inte skrivit på min blogg för jag är ju sjuk, jag har fått stanna hemma från skolan idag me jag mår inte prima.. Jag har hosta, och när jag hostar så låter det som om lungorna pratar med mig, lite läskigt faktist! :S..  


Aldeles strax ska jag mamma och sigge baka, vet inte om jag kommer skriva mera tror inte det... Men hoppas ni är friska och mår toppen, Ha det bra!


 //Kajsa-Kavat

Av Kajsa - 9 februari 2010 16:01

Heejsan!

Just nu så är jag med i en tävling på (www.fokis.se) man får välja ut en produkt från (www.melba.se) jag har valt en kofta med namnet Annischa ear sweater hoppas att jag vinner den mysiga koftan så jag kanske blir frisk ..... Ha det bra,


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 9 februari 2010 11:10

Hejsan!

Jag har inte skrivit något för att jag är sjuk och har feber.. Jag har helt enkelt inte årkat, imorse så hade jag svårt att andas och det var värkligen inte kul! jag vaknade kl: 06.00 i morse och somnade sen om till kl: 08.00 Det här inlägget blir kort för jag har så ont i huvudet och så..

     

Ha det bra!


 //Kajsa-Kavat


-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards