things y♥u never forget

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Kajsa - 21 mars 2010 21:30

Hejsan... ,

Här kommer dagens fråga:

Svar:Jaa du?!.. Jag har fleera favorit affärer! tex: Monki, GinaTricot, Carlings, BikBok, H&M, Kappahl. MM... Ha det braa<3..


Sov gott och dröm söta drömmar..


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 21 mars 2010 19:52

Hejsan!

Sorry för min dåliga uppdatering idag. Men det e för att jag sigge och frida var på bio idag, denn bion har igentligen inte kommit ut een,men vi var på  vi förhandsvisning :P det var fett nicee.. Jag kan säga att filmen heter (Klara) och handlar om en tjej som heter ''klara'', och hon älskar hästar men hon har aldrig suttit på en häst. Hon och hennes mamma ska flytta ut på landet till ett litet ställe som heter (Smultronstället) när hon kommer till sin nya klass så kommer det fram en väldigt pratig tjej till Klara. När tjejen får se Klaras väska med massa hästar på så frågar hon :

-Älskar du hästar??

-Aaa! säger Klara

-Rider du i grupp?? frågar tjejen

Men då säger klara ja! och då blir det en massa trassel! ni får se filmen själv.. Den kommer ut på bio den 26 Mars och här är derekt länken dit: Klara filmen

Killen som heter Jonte håller inte ni med om att han e lite gullig hhiihi..


Jag fick en kommentar igår angåeende dagens fråga!:

Svar: Tyvär så blev det ju ingen dages fråga igår men det var ju för att jag inte fick någon fråga!'


Skriver mer imorn.. -PussOchKramSkumbanan-

 

 //Kajsa-Kavat  

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards