things y♥u never forget

Alla inlägg under mars 2010

Av Kajsa - 17 mars 2010 17:47

Sorry Sorry Sorry för min dåliga uppdatering just nu! ska värkligen skriva mer en bara ett inlägg varje daag! :S.. För en stund sedan så åt jag middag, det blev köttbullar och potatis! mums fillebabba..

           

Asså jag älskar bara denna konst den e lixom såå cool!.. Den ser ju helt omöjlig ut att måla! tycker inte ni det?? Men nu ska jag nog gööra ngt annat.. Kanske kolla andra bloggar.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  








Av Kajsa - 17 mars 2010 14:19

Hejsan!

Idag har jag ju varit på skolan som vanligt!.. Idag har jag ju oxxå fotbollsträning, dit ska jag typ halv 4.. Men här kommer veckans frågaa

Svar: Det e en annan som oxxå har frågat mig om klockan... Det var såå att jag hade gått in på en blogg som hade en sån klocka, men dåå gick det att trycka på den klockan! men det går det ju inte på min blogg (klocka), Men om du e med sigge någon gång så kan jag ju visa dig! :).. Ha det braa<3


 //Kajsa-Kavat 



Av Kajsa - 16 mars 2010 15:43

Hejsan!

Just nu så e jag me Matildaah hon e skit näll!!<33 Men som sar så här kommer Dagens Fråga-->

Svar: Först och Främst så måste jag ju veta vem du e!?? så då får du som skrivit denna kommentar skicka kommentar på vad du heter.. Hoppas att du gööh det <3... Ha det braa,


Just nu så sitter jag ju somsakt och chattar på msn lite... Men skriver mer senare idag, I think... -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat   

Av Kajsa - 15 mars 2010 19:33

Hejsan!

Här komemr dagens Frågaa...

  

Svar: Så klart att jag ska svara på det!

Om du menar på vardagar eller fester eller på helger så e det lite olika. Men på vardagar så använder jag en Foundation, Consealer och såklart Mascara... På Fester så använder jag samma smink men ibland så har jag oxåå kajal och och ögonskugga... Där ''Jag'' Tycker att man kan köpa bääst smink är på (KICKS) och (Åhléns) På internet så har jag bara handlat smink en gång och då handlade jag på en sida som heter http://www.yves-rocher.se/

Hoppas att ni förstod vad jag menade...

__________________________________________________



Just nu så sitter jag och har tråkigt... Men hoppas fler frågar frågor imorn! skriver mer dåå... Dikten på headern ändrar jag på onsdag... -PussOchKramSkumbanan-

 

  //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 14 mars 2010 19:32

Hejsan!

Jag hade tänkt att vi kunnde börja me (D.F) som står för (Dagens-Fråga) Vi börjar nu och sen får ni kommentera vad ni vill för frågor :D.. Jag har redan fått en fråga-->


Kommentar till Något riktigt coolt!
skulle villa veta vad de programet heter=]]


Svar: hmm.. Det e ganska svårt att förklara, De e lixom ifall att man har den gammla (FireFox) och så... Det kom upp någon stans att om vi ville kunnede vi instalera den nyaste (FireFox).. Men tyvär så kan jag inte svara på den frågan :'(...


Ha en trevlig kväll.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 14 mars 2010 12:12

Hejsan^^

Här kommer en snabb fråga till er läsare.. Jag ser Väldigt stor skilnad men en del ser ingen skilnad alls.. Nu undrar ni säkert vad det e jag menar.. Men här kommer bilderna iallafal-->

 

Vem e Triton och vem e Eros??

Nr: 1 e katten högst upp..

Nr: 2 e katten längst ner..

Kommentera, och gissa svaret :P

På tisdag säger jag det rä

rätta svaret! :D.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 14 mars 2010 09:28

Något som jag har glömt att berätta och visa bilder på, är ju grejorna som jag köpte i måndags, när jag kommer hem så lägger jag in bilder på dom sakerna.. Men jag kan ju berätta vad jag har köpt:

* Thigts med hål på sidorna ;P

* En kajal ;P

* Nagelack ;P

* Concealer ;P

Jag försökte att hitta en foundation men dom e såå jätte dyra.. Men då igår hittade jag en hemsida med foudation för 136 kr eller nått, hemsidan          heter: http://www.yves-rocher.se


Concealern var jätte braa.. Jag köpte den från en lite annorlunda sminkbutik men tyvär så kommer jag inte ihåg vad den affären heter... Aja jag skriver mer när jag kommer hem, -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 


Av Kajsa - 13 mars 2010 19:03

Hejsan^^

Jag håller på att spana in olika mobiltelefoner, och denna den blev jag förälskad i

  vad tycker ni??? jag älska rden iallafal!.. Ha en fortsatt mysig lördag kväll.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat   

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards