things y♥u never forget

Alla inlägg under mars 2010

Av Kajsa - 13 mars 2010 12:51

Hejsan hoppsan!

Idag så kom det en överaskning till oss helt oväntat.. Gissa vad??.... Joo... EMMA, Emma är en tjej som vi träffade för 2 år sedan när vi köpte vår stuga! hon e jätte snäll och vi träffar henne aldrig på vintrarna! men nu gorde vi det, igår i bygdsiljum och idag i stugan.. Här kommer några bilder innan vi ska ut igen..

               

Om du vill se bilderna i större skick så trycker du bara på dom.. Skriver mer sen.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 13 mars 2010 09:28

Gomorgon!

aldeles nyss så laddade jag hem ett nytt firefox program.. Och det är jsg glad att jag gorde, det som e såå coolt e att på headern högst upp på sidan där man skriver efter olika hemsidor, kan man ha olika mönster! ^^här kommer några exempel-->

                         

Det var dom.. inte så jätte bra kvalite på bilderna men hoppas att ni förstog ungefär.. Skriver mer senare idag, -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 12 mars 2010 19:37

Hejsan och Gó kväll!

Till middag så åt vi mammas lasagne mums ^.^.. Ikväll så ska jag ju se på (Let´s Dance)det ser jag altid på, men om jag ska göra eller se på något annat så ser jag ju förstås inte på det,  i pausen så e det ju (Solsidan) det e jätte roligt och braa tycker jag! brukar du se på (Solsida??) eller på Let´s Dance??

Gött!!

Skriver mer imorn.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 12 mars 2010 18:10

Hejsan^^

Här kommer lite vårtecken från i förmiddags -->

 

Ååå.. Jag länktar så himmla mkt tills det blir sommar, men det är ju snart vår som tur e... I hela Umeå så har skolorna haft sportlov och på söndag är det sista lediga dagen på sportlovet *SUCK* men därför så ska jag passa på att njuta av dom sista dagarna. För när skolan har börjat igen så är det ju 3 veckor kvar till påsklov! och då ska vi till mormor och morfar och träffa hela släckten på  mammas sida, jippi jag länktar.. Nu ska jag äta middag ses kanske senare ikväll dårå.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat '

Av Kajsa - 12 mars 2010 17:00

Hejsan här kommer det en video på Eros och Triton, jag tänkte lägga upp en video på när jag pratade lite, men det tar flera timmar att ladda upp den videon på http://www.videofy.me . Men så det blev bara en video..

Det var den.. Ha det bra såå länge, -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  


Av Kajsa - 12 mars 2010 16:18

Jag började tänka på i måndags när jag var på stan med Ellaaah och Sigge, Och därför såtänkte jag lägga ut lite biler från i måndags..--->

                           

                                                   

Vi hade jätte roligt! För ett tag sedan så kom vi hem från Bygsiljum. Det var jätte roligt där med!.. Just nu så sitter jag bra framför datan och chillar  .. Skriver mer senare ikväll, -PussOch KramSkumbanan-

  

 //Kajsa-Kavat

                                                                                                                                 

          

Av Kajsa - 12 mars 2010 08:29

Som ni säkert har märkt så har jag bytt header väldigt ofta men det är för att jag håller på att fixxa lite granna men nu har jag nog blivit fasst vid denna... Vad tycks?? altså med headern.. Högst upp på header står det ju en liten dikt! den dikten ska jag försöka ändra varje vecka så det blir olika.. Nu kan jag inte skriva mer, hörs när vi kommit till stugan.. Men när vi kommer dit så ska ju jag Pappa och Sigge till Bygdsiljum så då får jag nog skriva ikväll, -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 11 mars 2010 19:28

Hejsan Hoppsan!...

Idag så har ju jag Altai Ellinor och Sigge varit på Umeå-simhall och badat

från kl: 13.00-18.15 det var skit roligt.. Och dessutom så var det godisregn också fick man vara som inuti en boll, och då kände man sig nästan som en hamster=D

så här ser den ut!--->

    

Det var jätte roligt!... Men det dåliga var att dom hade tagit bort resturangen (serveringen)

Imorn då ska vi ju till stugan jag mamma och pappa och såklart sigge.. När vi kommer dit så ska jag sigge och pappa åka iväg till Bygdsiljum, det blir säkert jätte rolig det me.. Nu ska jag se om nån e inne på MSN och sen ska jag bara mysa framför TV:en.... -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards