things y♥u never forget

Alla inlägg under mars 2010

Av Kajsa - 11 mars 2010 09:16

Hejsan hoppsan och godmorgon!'

Idag ska jag Sigge Ellaaah och Altai (Ellaaahs brorsa) åka på badhuset men det blir ju det i Umeå.. Men det kommer säkert bli jätte roligt iallafall, för man kommer att få vara i en bubbla och gåå på vattnet! hihi... Ksan inte skriva mer ha det braa så längee...

Av Kajsa - 10 mars 2010 08:17

hejsan!

förlåt, förlåt, förlot, förlot för att jag inte skrev så mkt igår men det var för att jag Ellaaah och Sigge var och Bowlade! det var skit roligt.. Jag vaknade ungefär 8:00 idag, så då kom jag på bloggen och att jag bara hade skrivit 1 inlägg igår! och då satte jag mig och skrev det här...

  

jaja, ses kanske senare idag..


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 9 mars 2010 10:57

Igår så hann inte jag skriva  för efter att jag hade varit på stan med Ellaaah och Sigge så åkte jag snowboard med Emil det var skit roligt... Jag är inte såå jätte bra men ganska, Just nu så håller jag på att se en film som heter (Pearl Harbor) den e bra så jag tipsar att se den!

 

Tips, den e både sorglig, romantisk och spännande...

Ha det braa!..

 

 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 7 mars 2010 16:04

Aldeles nyss så var jag Sigge och Ellaaah på Mio och skokanonen! haha... gissa vad vi gjorde på Mio?? och gissa vad vi gjorde på skokanonen!... På Mio så fikade vii hihi.. Och på skokanonen provade vi skor, inte såå svårt att gissa.. Vad ska ni göra idag eller har gort idag??.. Idag så ska ju Ellaaah sova här. Det kommer bli fett nice, och imorn ska vi ta bussen ner på stan! :D.. Just nu så är jag inne på www.gosupermodel.com och spelar det är en jätte rolig sait för tjejer, det är helt gratis :) ...Ha det braa så länge...

 

 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 7 mars 2010 09:16

Hejsan igen..

Den där videon som jag laddade upp igår, funkar vist inte att se på.. Jag har hållt på hela morgonen att försöka fixxa det, men det är något som e fel! jag ska se om det går att fixxa.. Ha det braa såå länge....



 //Kajsa-Kavat

Av Kajsa - 7 mars 2010 08:53

Hejsan!

Idag vaknade jag så tidigt som klockan 7.30 ! jag är offtast väldigt morgon-pigg och det var jag iallafall idag!.. Så jag klev upp och satte mig i soffan, min syrra hade oxxå vaknat dåå. På TV:en var det (Rosa pantern) och den var bra tycker jag, det rimmade ju... Haha ... Idag ska Ellaaah sova över här! så då blir det ju mkt lättare imorn när vi ska ta bussen ner på stan, det kommer säkert bli hur roligt som hälst..

Sööt va!!?? Det tyck jag iallafall.. skriver mer senare idag tror jag.. Ha en mysig förmiddag,,


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 6 mars 2010 15:07

Hejsan igen här kommer ett inlägg på sigge och ellaah när dom spelar piano (keyboard)--->

Vad tycks?? vi ses sen hej dåå!


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 6 mars 2010 14:19

Hejsan svejsan!

Det har varit en riktigt rolig förmiddag idag, för att jag, Sigge och Ellaaah har bakat..... Gissa vad??.. Jooo vi har bakat CUPCAKES!... Dom vart riktigt gooda. Men nu gorde vi själva muffisen till Brownis och det vart typ godare! här kommer lite bilder.. --->

Smeten till muffinsen (Brownisen)

Glasyren!

Och nu så är dom klara! dom vart hur gooda som hälst  

Fotograf: Sigrid... Vist är hon duktik på bilder :D  Samma häär....

En riktigt rolig och häfftg bild,s om Sigrid fotograferade..

och en slutlig bild på mig och Ellaaah..<33

hoppas att du eller ni får en fortsatt rolig daag med riktigt fint väder.. Nu ska jag Sigge och Ellaaah gå ut i snön och busa^^


Veckans fråga:

Vem av dom två tjejerna på sista bilden är JAG?

_____________________________________

P.S: Svara via kommentar!


 //Kajsa-Kavat        

    

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards