things y♥u never forget

Alla inlägg under april 2010

Av Kajsa - 17 april 2010 15:16

Ciaoo..

Det var inga bilder, det var så grått väder så dom blev inte nå braa : (

Men lite senare idag eller typ ny så kan jag gå ut och ta lite bilder.. För nu är det sool här!!<33, det bäästa jag veet är när det är varmt och sooligt! då blir man lixom glad och på bra humör.. Blir ni det ??! för ett tag sen så städade jag och mamma. Nu ser det riktigt hemtrevligt ut här i stugan, ikväll ska jag tyyp se på [Millennium] det kommer bli najjzit.  

Ser fram emot dee.. Aja skriver mer senare.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 17 april 2010 12:27

Ciaooo..

Nu så hade jag tänkt att gå ut en stund elelr ngn timma, pappa har äldat badtunnan och det ser jag värkligen framimot:D:D.. Jag kanske tar ngr bilder oxxå som jag kan lägga in senare,

Ajja hörs sen dårå.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat   

Av Kajsa - 17 april 2010 11:34

Hejsaan<3..

Jag var in  på google och då hittade jag dom här bilderna, dom får meej att rysa och påminer meej om dom varma sommardagarna.. :]

 

 

 

 

   Är dom inte vackra!?... Nu ska jag gööra ngt annat så hejrååå<3.. -PussOchKramSkumbanan-


    //Kajsa-Kavat             


Av Kajsa - 17 april 2010 09:34

Igår smakade mckorna jätte bra altså dom från Subway.. Idag ska jag nog inte gööra ngt speciellt, för en liten stund sedan så var det på nyheterna om det där vulkanutbrottet på Island och att askan svävar just nu över sverige och det kan hålla på i veckor och hela månader. Men nu pratar vi inte mer om det,

 

Bjur på en liten bild.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 16 april 2010 14:30

Om tyyp en kvart kommer pappa och då ska vi åka till [Subway] och ta med till stugan, Det ska bli såå himmla göött..  

Ajaa men nu måste jag avsluta, skriver mer i stugan... Heejråå. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat

Av Kajsa - 14 april 2010 21:11

Godnatt till alla ni som nu läser min blogg:D

  Goodnatt dårå.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat   

Av Kajsa - 14 april 2010 19:46

Hejjsan..

Kom just in ur det vackra vår vädret, när jag och Matildaa cyklade till fotbollsträningen så var det hela 20+ grader, det är rekord just nu. Men när jag var ute så tog jag lite vårbilder, här kommer doom;D

        

Men heejråå. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 14 april 2010 16:04

Hejjsaan..

Jusst nu så är jag med Matilda<33 vi har knäppt några bilder, I´dag så har vi vååran första utomhusträning [Fotboll] det ska bli asa roligt! 


Jag och Mtilda<33

 

Matilda<33

Jag hehe..  

Jag och Matildaa<33

Matilda.. Sööt<33 

  

-DuEUnderbarGumman-

Haha det var dom vi hade [Nörd glasögon på oss] haha.. Men ajaja nu ska vi gå och byta om till fotbollskläder.. Heejjråå. -PussOchKramSkumbanan-

 

 //Kajsa-Kavat  

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards