things y♥u never forget

Alla inlägg under april 2010

Av Kajsa - 13 april 2010 15:18

Kom hem från skolan för tyyp en timma sen, idag ska jag tyyp inte göör ngt speciellt. jag ska kanske vara ett tag med Elliih hoppas att det går, men hon ska först åka och titta på [Adidas skor] men det var typ det.. Bjur på en lååt,


                                                  
    [Jason Derulo Whatcha say]

Visst e den braa?!.. Men nu ska gööra ngt annat, Så skriver kanske mer sen, Hejjrråå.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 12 april 2010 20:45

Just nu såå gör jag ingenting, eller joo jag lyssnar på en jätte bra sångare vid namnet [Justin Bieber] Han e såå bra.. Här kommer en av hans låtar..

Vad tycks??

Men jag kommer nog inte att skriva ngt mer ikväll!.. Så Good natt alla läsare, och sov riktigt gott för imorn är det en ny daag<33..

-PussOchKramSkumbanan-

 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 12 april 2010 19:57

Ciao bloggen..

Som rubrik har jag ju skrivit nya skor och nya naglar.. Nya skor stämmer, jag och mamma var på intersport och tittade då jag hittade ett par adidas som jag tycker var ursnygga.. Nya naglar stämmer kanske inte till 100% utan jag har braa målat dom i en speciell färg, hahaha.. Här kommer lite bilder

 

Detta är nagelacket som jag målade mina naglar med, Det blir riktigt snyggt dä mä.. Men det håller på att ta slut i flaskan,:'( 

Det här är skorna JAG tycker att dom var jätte snygga.. <33


Det var det, nu ska jag fortsätta chatta med ngr kompisar på msn.. så ha det braa så länge.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 12 april 2010 15:25

För ett tag sen såå kom jag hem från skolan, Nu gör jag inget speciellt ngt bra tips på ngn blogg!?? kommentera.. Men nu ska jag tieep göra ngt annat på datan, Så vi ses väll

 

Heejråå bloggen och alla läsare.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 12 april 2010 07:23

Om ett tag så ska jag börja ta på meej ytterkläderna och cyckla till skolan. Men är det någon som har märkt att jag har bytt dikt på headern?!.. Aja nu bjur jag på en bild:) Nu ska jag draa så hejrååå<3.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 11 april 2010 10:21

Hejsan här kommer en video och det jag köpte på stan..

  

Det var det..... -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat   

Av Kajsa - 11 april 2010 10:04

Hejsan..

Jag hade tänkt att lägga upp bilderna från igår när vi var och vandrade runt på stan ;D:

 

 

Här satt vi på Subway.. Men stackars Ether som är gluten alergiker, och det fanns inget gluten brööd :(..

Lägg märke till kronan jag har på huvudet... ;P

 

Inne i ett provrum på Monki.. Det e ju sååå cooltt..

Face bild på oss haha... V köpte ju socker vadd oxxåå:P

Och inne på frasses där Esther köpte sin lunch.. :D 

Det var fett roligt!! hoppas att vi gör om det någon gåång.. Det kommer en liten film i nästa inlägg.. Och på det jag köpte på stan.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 10 april 2010 21:58

Heejjsaan..

Idag var ju jag Esther och Sigge på stan, det var fett nizzze, Jaag lägger in bilder imorn. Filmen jag och Frida såg igår [Låt den rätte komma in] den var ju jätte braa så här kommer en liten bedömning om den: och vad den handlar om:
Texten kopierad från: FilmToppen
Och en liten bedömning:  
Men skriver mer imorn dårå.. -PussOchKramSkumbanan-
 //Kajsa-Kavat  

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards