things y♥u never forget

Alla inlägg under april 2010

Av Kajsa - 10 april 2010 09:23

Heejjjsan..

Idag så ska jag Esther och Sigge på stan, det kommer säkert bli fett nizze... Som vanligt ska vi noog äta på [subway];D men kan inte skriva såå mkt mer nuuu så skriver och lägger in bilder senare idag när vi kommit hem dårå..

 

Sötnosar<333..  -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 9 april 2010 18:09

Ciao!

Om ett tag ska jag tillbaka till Frida innan maten så höll vi på att se [Låt den rätte komma in] Så långt som vi hann se var den rätt okejj och väldikt braa.. Men det är ganska mkt blod och såna saker i den filmen :S.. Men nu ska jag tillbaka till frida så vi hörs väll senare dårå, Joo föresten glöm inte att rösta på din favorit låt i inlgget innan det häär :D Det skulle vara roligt ifall att det blev någon som röstade:), Men nu kan jag inte skriva mer.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

Av Kajsa - 9 april 2010 11:42

Idag slutar mamma extra tidigt eftersom att det är fredag, hon slutar klockan: 12.00 men det vaar ju inte det jag skulle säga utan jag skulle berätta att Felicia en av mina kompisar har gjort en blogg på blogg.se och den blev super fin, här är en länk direkt till hennes blogg Felicia kika gärna in. Kommentera oxxå ;D.. Just nu så sitter jag och lyssnar på justin bieber, några av hans nya låtar, Kommentera vilken som är er favorit:

[Sombody to love]

[That should be me]

[Stuck in the moment]

[Where are you now]


Det var dom, men det finns ju många fler men jag kqan ju inte lägga upp allla ;)

Av Kajsa - 9 april 2010 09:17

Igår kväll hann jag inte skriva för att det vart lite försent, Men nu kan jag ta och berätta att filmen vi såg i går [Alice In Wonderland] den var helt fantastisk den var så fantasifull.. Och med 3 D så vart den mkt bättre skulle jag troo. Just nu såå sitter jag framför datan och ser på T.V Skriver mer senare idaag..

 

bjuu på denna bild nii e såå sööööööööötaaaa......

-PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 8 april 2010 19:26

Heejsan..

Om nån timma så blir det äntligen dags att dra ner till stan och se på [Alice In Wonderland] jipiee ;P just nu så gör jag inget sp, jag chillar framför datan.. Och så.. Men skriver noog imorn dårå.. -PussOchKramSkumbanan-

 

 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 8 april 2010 14:03

För ett tag sedan så åt vi Lunch haha, det blev en sen lunch efter som att det blev en sen frukost.. Om ett tag så ska jag Sigge och Esther cyckla till mio hehe... Men skriver mer när vi kommit hem..

 

Ha de ingen annan biild på meej så den får duga.. Hahahaaa,

sååååååååååååååå Byeee. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 8 april 2010 09:30

ChaCha<3

Idag så ska ju jag och se den överväntade filmen [Alice In Wonderland] jippiee.. Men det e ju tieep också 10 timmar kvar hahaha, men idag ska jag nog bara chilla vid datan och se på T.V ;D så vi ses senare idag byee byee...

 

Bjuu en bild på mejj... -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat 

Av Kajsa - 7 april 2010 20:47

Hejjjzzaaan....

Förlååååt för att jag inte har skriit ngt på sistonde, men jag har varit såå upptagen med annat.. Men hursomhälst sååå ska jag Sigge Esther och mamma gå och se på [Alice in Wonderland] ;D Det ska bli fett nizzee...

Jag bjur oxxåå en bild på mejj

   

Men nu ska vi boka biljetter så hejrååå.... -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat  

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards