things y♥u never forget

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Kajsa - 17 maj 2010 20:46

Ciaoo igen..

Jag tänkte bara lägga in en liten film från när jag, Matilda, Elli och Sigge var på fortet:)..

Haha<3 det var såå roligt:):)<33

Ajja nu ska jag ta lite äpple och dricka mer bubbeldricka.. hehe lite beroende:P;D.. -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat<3

Av Kajsa - 17 maj 2010 20:23

För ett tag sedan så var jag och Emil ute med våran granne Anton han e 3 år och jätte gullig och snäll, vi gick till en lekpark en bit bort och lekte Brandbil och gungade:) sen gick vi tilbaka och nu har vi jusst druckit upp våran bubbeldricka:(Imorn e det ju skola (Booring)(Typ) iag har det ju iallafal varit jätte fiint väder! först idag så var jag ju m*ed Frida, Matlda och Emil vi cyklade till godishuset och köpte glass muums:P sen så när dom hade cyklat hem så lekte jag Emil Damon och ngr av hans kömpisar vattenkrig:) jag och emil vann ju såklart(haha) även fasst dom var tre:)

När jga och Sigge skulle hem från stockholm så kom lydia och gav oss varsin blomma:] så gulligt<3

 

Jaag och min helium ballong.. fasst nu är det bara som en matta (all luft är slut) hehe:(
Nu ska Emil hem Hejråå bloggen och alla läsare.. -PussOchKramSkumbanan-
 //Kajsa-Kavat<3
Av Kajsa - 17 maj 2010 08:47

Igår kväll när det regnade så var jag ute och körde brännboll med matilda frida och ngr killar;] det var fett roligt men vi körde typ oxå fotboll.. Så efter ett tag var vi alla aldeles genom blööta:S:D.. Idag ska jag typ vara med Frida, Matilda och tyyp Emil.. Men nu ska jag gööra ngt annat  såå hejråå bjuur bah på en video:)

-PussOchKramSkumbanan-


  //Kajsa-Kavat<3

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards