things y♥u never forget

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Kajsa - 20 maj 2010 21:03

Ciaoo

Har kommit hem, jag, Frida i sigges klass, sigge, Elli och 3 killar har kört vattenkrig.. Det var jätte roligt:D:D och man blev ju sååklart jätte blöt haha, Men nu ska jag gå och lääsa:)

 

Hejråå och god natt på er<33


 //C<3

Av Kajsa - 20 maj 2010 14:28

Hejsaan

Snart ska jag och sigge leta fram dammsugaren;D hehe... Vi ska städa inte det roligaste men men, det e ju iallafal en viktig sak:).. Nu lägger jag in lite bilder från tom tits när vi var i stockholm, det kommer fler senare. Men det kommer iallafal en bild på mej när vi är på grönan:) men det kommer också en bild på min outfit idag:..

Det var en lampa på tomtits som lös asa coolt:O

-"- 

Kommer inte ihåg vart vi var däär men Lydia värkar iallafal vara riktigt glaaad:D

Det var en assa stor fläckt som blåste inormt håårt, man kunnde luta sej

bakot och vinden tog emot en

 

Detta var när Agnes hon med randiga tights och sigge hon som håller på

att spänna fast sej skulle åka frittfall på TomTits, jag hade redan åkt:];D

Detta var när jag satt i släng gungorna(Kättingflygaren):):)

Utsikt över Stockholm:)

 

Och min outfit today:P haha tog bilden imorse så jag var lite trött:P

Ajja ska städa nuu så jag hiinner vara med Elliiih:)<33


 //C<3

Av Kajsa - 20 maj 2010 07:30

Guud vad roligt, det har redan kommit flera frågor till min frågestund:) det är jätte roligt.. Jag tänkte att jag skulle avsluta frågestunden på måndag, och då lägger jag ut alla frågor;].. Men visst har det varit varmt dom siste dagarna! Över 20 grader, det är ju inte riktgt klokt:P:O Mend et är ju bara såå härligt istället för att det typ ska vara 10-15 + grader<33..

Igår kunnde jag inte skriva något för jag skulle åka på kalas hos min farmor, Mamma hade gjort en gräddtårta som en present och pappa hade ordnat fönsterputs:) när vi kom in i lägenheten så var fönstrena aldeles rena och det fanns inte en enda liten fläck kvar:) ajja nu ska jag snart till skolan. Och ikväll ska jag kanske följa med mamma till Blodomloppet, men vi får se.. Ajja ha en bra dag dårå så hörs vi mer sen<33 -PussOchKramSkumbanan-


 //Kajsa-Kavat<3

 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards