things y♥u never forget

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kajsa - 31 augusti 2010 16:35

Idag har jag varit med Elli:)vi satt vid datan.. Alla e typ på träning idag:P haha och sigge ska typ åka och prova på fotboll:) jag vill följa med

och titta hur bra hon e ;)

 

Det tyyp spöregnade för ett tag sedan hehe... Inte sp kul:P  men ajaj nu ska jag äta middag så byee

Av Kajsa - 30 augusti 2010 21:23

Hejjsan!

idag efter skolan var jag med Emil, vi gjorde spanska läxan.. Sen så gick vi till Mattias, Edward, Jacke och Edin:) vi typ kasstade äpplen på varandra:P.. Efter maten har jag har varit ute med Emil, Elias, Frida och Matilda:) vi hade jätte roligt:) först var vi bara ute och typ inte gjorde ngt.. Sen gick vi in till Frida och körde Just dance (Ett Wii spel):P haha fett roligt.. Ajja nu ska jag vara inne på msn ett tag sen så ska jag typ gå och lägga mej:P ajja hej råå skriver mer imorn, har inte planerat ngt speciellt då men men, man vet aldrig vad jag kan hitta på.. Byee

Av Kajsa - 30 augusti 2010 17:18

Hejjsan!

Igår så trixade jag lite med bent objects:) jag skulle se ifl det blev ngr bra bilder:) och såå..

  vart rätt så nöjd:) vad tycker ni??

Av Kajsa - 29 augusti 2010 11:08

Hejjsan!

Nu har jag kommit hem från Norrbyskär:) det var jätte roligt däär:) det kommer lite bilder och en liten videoblogg:)

           

Här kommer videon:)->

Av Kajsa - 27 augusti 2010 07:20

Hejjsan!

Idag ska min klass åka till norrbyskär:) taggar, vissa ska sova där en av dom e jag:) åååh.. Vad det kommer bli kul!!!! Ajja nu måste jag fika klart och sen ska jag packa klart:) ajja tjingeling ses på lördag:)<3

Av Kajsa - 23 augusti 2010 12:46

Hejjsan! :)

idag var det först skoldagen:(:) det var roligt att träffa alla skolkamrater:9 och såå.. idag ska jag typ vara ed Anton och Wilma:)

   

Det blir riktigt fina bilder när det ligger små regndroppar på blommor och blad:) nu ka jag gå ut så hejssvjs:)

Av Kajsa - 22 augusti 2010 21:01

Hejjsan:)

Jag har inte kunnat skriva ngt pga att jag har varit hos mormor oh morfar:) här kommer iallafall ite bilder från vägen hem.. Men sen måste jag gå och dusha

                 

Det var ju Valvträskfestivalen hos mormor och morfar.. ni kanske har hört talas om det??  men påvägen hem så svängde vi in till sjöbotten, kattungarna:).. I valvträsk så samlade jag mamma sigge och morfar tom burkar:P så det blev typ 9 stora sopsäckar med tomburkar, vi känade 267:- inte illa va?? men imorn börjar ju skolan:(:( tråkigt... men endå kul att träffa alla skolkamrater:) nu ska jag dusha så hejssvejjs:)<3

Av Kajsa - 19 augusti 2010 11:56

Hejjsan*!

Idag ska jag och Emil typ vara med Anton och wilma igenn:) he e jätte kul vaktist dom e ju såå söta och småå:P ajja för Ca; en timma sedan så var jag och Emil på Djurmagazinet:) vi köpte kattsand, syshor *stavning* och maskar:S nu undrar ni säkert varför vi köpte smååkryp:P? men det e ju för att Emil har en ödla, och den äter sånt:P

Den e såå söt:) men nu ska jag äta lunch så hejråå 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards