things y♥u never forget

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kajsa - 11 augusti 2010 09:06

God morgon på er alla vakna:)

För låt för min dåliga uppdatring:( det har värkligen varit dååligt!!

jag ska oxxå börja uppdatera mejj på bilder:) då blir det oxxå roligare att läsa inlägget;)

                  Före;                                                    Efter;  

                                    Fotograf; Kajsa S-Å

                                    Datum; 2010-06-24

Av Kajsa - 10 augusti 2010 17:58

Hejjsan!

Idag så var jag, Frida, Esther, Sigge och Sandra på stan:) det var roligt<3 Jag köpte ett nagellack som heter (stop och växt) det gör så att man slutar bita på naglarn:) så eftersom att jag biter på mina naglar så e det ju perfekt att det finns ett sånt lack;) men jag tänkte oxå skriva att ni får gärna följa min blogg på blogglovin det skulle vara najjs:).. Det e bara att klicka på denna länk och bli medlem om ni inte redan är det:) (Det e gratis)

Det var det jag tänkte berätta:) jag skriver mer sen;) hejj<33

Av Kajsa - 9 augusti 2010 11:08

hejjsan!

Här kommer en liten video på kattungarna:)<3

haha<33 jag redigerade videon på (Imovie) som finns macar:)

Skriver mer senn hejsvejjs<3

Av Kajsa - 5 augusti 2010 13:58

Hejjsan nu kommer bilderna-;

Här Diar dom Tea<3 :] 

Tyra hoppar hööögt;P 

Tea<3  

Malte<3 

 

Tyra<3 

Dom e bara föör sööta!!<3

Och När Eros var lite så var han jätte lik Tyra!

 

     Eros; 7,5 vecka                                  Tyra; 6 veckor

Av Kajsa - 5 augusti 2010 12:53

Hejjsan!

iförrgår åkte jag och sigge till Skelefteå/sjöbotten och sov över hos våra kusiner. Dom har massa djur där, Hästar, Katter, kaniner och så.. ´katten som heter Tea hade fått små kattungar dom hette Tyra och Malte! dom var hur sööta som hälst, lägger in bilder senare.. Dom har ju oxå tre hästar, men en hade dom lånat ut till en tjej. Men dom andra hästarna heter; Zoldat och Sheriffen dom var jätte sööta. Vi skulle igentligen rida igår men det blev inget för att det regnade såå :( men nu ska jag göra ngt annat. Ikväll ska Emil komma till stugan! :) det ska bli roligt!:) och då ska vi äta min favvo efterätt! Panacotta!;P Mumms!

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards