things y♥u never forget

Alla inlägg under oktober 2010

Av Kajsa - 29 oktober 2010 22:11

Hejjsan!

Detta blir det sista inöägget för idag, ska krypa ner i sängen sen. Har lite ont i halsen desstovärre:(. Tänkte bara lägga in ngr bilder jag tog nyss-->

     

Av Kajsa - 29 oktober 2010 20:42

Sorry att jag inte har skrivit ngt.. Ikväll har jag varit med Frida;).. Vi typ såg på idol och satt vid photoshop:).. Jag ha oxå varit och köpt en ny jacka, den e jätte snygg jag kan visa den på bild imorn:) nu ska jag läsa bloggar,


Ojj föresten jag är med i månadens blogg hos fotografen Linda Va me du oxå vet jag :). Hoppas att jag vinner! för jag vill värkligen ha fler läsare!:* ajjja nu ska jag läsa bloggar och så, bjuur på en bild på mejj först:)

 

Av Kajsa - 27 oktober 2010 20:34

   

Tog bara kort på ett äpple:P<3 nu ska jag gööra läxa såå hejjs:) 

Av Kajsa - 27 oktober 2010 19:57

Hittade denna video på en blogg för ett tag sen,

I Have PSD from Hyperakt on Vimeo.



Tänk bara tanken om photoshop fanns IRL. Tämk då allt man skule kunna göra bestämma när det skulle vara vinter och när det skulle vara sommar, ta bort mörka ringar under ögonen mm!

Ajja nu ska jag fortsätta kolla bloggar:).. Och kom igen nu fråga frågor till frågestunden:) deräkt; länk

3D

Av Kajsa - 26 oktober 2010 21:37

Hejjsan!

ska snart hoppa ner i sängen, skäner mej utsliten:/.. Gjorde nyss en bild på PS,

 

Vad tycks??<3

Av Kajsa - 26 oktober 2010 20:12

Tema; Kärlek,


     

Hade lust att fota lite, vad tycks??

Av Kajsa - 24 oktober 2010 18:15

På skolan gjorde vi ett expriment, jag provade det hemma. Och nu tänkte jag att ni kunnde prova.


Detta behöver man;

Salt, ett halvt glas vatten, en tesked och ett mörkt fat (Ett platt)

Ta tre teskedar salt och häll i det i Vattnet;

 

Och blanda om..

Ställ fatet i fönstret i ngr dagar tex; under helgen, resultatet blir;

 

Snygga salt kristaller;D

Visst blir det häfftigt.. Nu ska jag fort sätta läsa bloggar

Och ni kan ju gärna pröva tipset, hejjs,<3

Av Kajsa - 24 oktober 2010 17:34

Hejjsan!

Har bara fått en kommentar enså länge angående det förra inlägget för er som ej har sett rulla ner lite och läs det, jag vill ha mer kommentarer om vad ni kan tro finnas i detta paket, Somsakt ni behöver inte säga vad ni tror ni kan ju börja med att fråga frågor om det.. Idag skulle jag ju egentligen avslutat frågestunden, men jag har ju inte fått ngr kommentarer så det blir inget jag avslutar den om två veckor istället. Sitter och kollar bloggar nu och lite sånt. Jag tänkte ha ngt som heter Veckans blogg, följ instruktionerna här nedan och delta..


1; Kommentera detta inlägg att du är med..


2; Skriv på din blogg att du är med och länka till detta inlägg..


3; Det var allt;P..


Såå sätt igång-->

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards