things y♥u never forget

Alla inlägg under oktober 2010

Av Kajsa - 24 oktober 2010 15:08

Hejjsan iGEN!'

nu ska vi åka hem strax, men föörst tänkte jag bara säga att om typ 4 veckor så kommer det ett paket till mej, jag vet vad det är men ni ska gissa vad det är. Ni får fråga hur mkt om paketet, hur stort det är, hur tungt och om ni har tur så får ni ett svar. Den som har rätt svar får en länkning på min blogg, både på inlägg och på länk sidan. Så kom igen och fråga nu dåå!;D


P.S; ni får svaret när paketet kommer, det kanske till och med blir en videobloggning dåå:).. Hejjs nu ska vi leta efter Triton som just sprang iväg längst vägen;P..

Av Kajsa - 24 oktober 2010 14:01

Förlåt för att jag inte har skrivit idag, men jag har inte hunnit. Nyss var vi ute med Triton på en lång promenad, tyvär hade jag inte med kameran så jag kunnde inte ta ngr bilder (slut batteri). Nu sitter jag och ser på simpsons, ungefär vid 3-4 tiden ska vi hem så jag skriver mer då.. Hejjs

                              bjuur på en bild så länge->

 

Av Kajsa - 23 oktober 2010 12:15

Hejj!

Nu e jag med i en till tävling:). Det är en fototävling, hod bröllopssfotografen Linda:) du hittar hennes blogg+inlägget med tävlingen här. Man kan vinna en ursnygg ring->

 

Den passar alla och man kan justera den efter sin storlek:)

här är bilden jag är med och tävlara med:)

Hoppas jag vinner, för jag har aldrig vunnit en sån tävling förut;*

nu ska jag äta lunch..<3  

Av Kajsa - 23 oktober 2010 09:29

Gick ut och fotoade lite imorse..:).. Här kommer lite bilder-->

      

      

       

Såå där..:9

nu ska jag fika skriver mer senare idag,<3 

Av Kajsa - 22 oktober 2010 19:36

hejjsan!

nu sitter jag här i stugan och inte gör ngt, elr joo jag läser bloggar.:). Här kommer lite bilder..

Jag och Sigge fick varsin glass:P, mitt på hösten men

det är lika gott en då:9

En bild på Sötaste siggaahh,<3

 

       

Det var bilderna för idag:)

Jag är med i tävling på Eniro, man kan vinna 3000 kronor!.. Jag håller ju på att samla till en kamera så det skulle ju vara perfekt, om jag vinner vet jag inte hur jag ska tacka eniro:]..


nu ska jag se på Simpsons så hejjjs<3

¨

Av Kajsa - 21 oktober 2010 17:47

 

Av Kajsa - 21 oktober 2010 16:52

För ett tag sedan så flög det in två fåglar i en fönsterruta på baksidan. Bara en överlevde:(

       

Det var två Sidensvansar....

Av Kajsa - 21 oktober 2010 16:36

Hejjsan!

Igår glömmde jag och säga att jag Sigge och ngr från hennes klass var och tog Ridborgarmärket på hippo:).. Jag fick en skithög hääst;O men han ar jätte snäll och han hette (E-vittamin)

   

Men jag fick iallafall mitt märke:) 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards