things y♥u never forget

Alla inlägg under november 2010

Av Kajsa - 30 november 2010 21:23

idag var jag med Matilda och Elli vi hade sjukt roligt(som vanligt) Vi bakade chokladbollar dom vart sjukt gado!!

   

Älskarer mina små nissar<3(LL)


I dag när vi var alla tre igen så kom jag på hur mycket jag har saknat

då de var vi tre mot världen(L)

Vi gjorde allt tillsammans och ingen/inget kunde komma oss i mellan!

Alla minnen vi har skapat tillsammans, haha när vi skulle se våran första beck film:] HAHA så sjukt rädda vi var:]

När vi sov över hos kajsa, vi typ garvade as mke när vi skulle sova, gaah de var så galet underbart(L)

När vi skulle åka själva till stan första gången:] Hha vi var så oroliga att vi

skulle ta fel buss:](L)

De är bara en sån obeskrivlig känsla;*

Vi var så grymmt taighta och de var verkligen vi tre mot världen(L)

Sen efter ett tag gled vi isär, de blev lite bråk, men de löste vi tillsammans;* men nu har vi börjat vara mer och mer med varann, hoppas att de fortsätter så för ni är det bästa jag har!(L)

När jag är med er kan jag alltid vara mig sjäälv, och ni tycker om mig

som jag är, och de är de som är så underbartt(L)

vi har alltid så galet kul när vi är med varann, så jag kissar nästa alltid på mig!<3

fan vad jag älskar er brudaar, jag kommer alltid att stå vid era sidor och stötta er i alla lägen! jag litar på er till 110 procent och med er kan jag dela allt med, och ni förstår mig alltid och stöttar mig! Ni är sånna vänner man bara skulle kunna drömma om, men som jag ändå har(L)

Det är jag så galet tacksam över;*

fan tjejer, de går inte att förklara(L)

Ni är dom som får mig att fortsätta kämpa i livet!

Ni är dom som får mig att stiga upp på morgonen!

Ni är dom bääääääääästa jag har(L)

ELLINOR-GUNTAI-SHADMAN & MATILDA-NORDELL, SÅ GALET

SNYGGA NAMN DE ÄR:]<3

JAG ÄLSKAR ER SJÄLSYSTRAR!(L)

VI TRE FÖREVIGT!(L)

INGET, INGET SKA KOMMA OSS I MELLAN...INGET!;*


P.S; Texten e tagen från Matildas blogg hoppas jag fick ta den :] jag tyckte den var såå sjukt fin!<3;)

Av Kajsa - 30 november 2010 07:17

Hejsan!

ASSÅ förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft så mkt tid för att skriva, jag är med och tävlar i en fototävling på en blogg som heter kandy.se

 

Den här bilden är jag med och tävlar med;D hejjs ska dra till spanskan nu....

Av Kajsa - 28 november 2010 15:19

Hejjsan!

idag har jag vari med Frida, vi gjorde lite julkort. Och nu tänker ni säkert; Varför gör dom julkort hela tiden?, Jo det är för att jag och Frida ska sälja och försöka få in pengar. Det låter kanske som en lite dumm idéé men det har faktiskt gått riktigt bra! vi har typ fått in över 200:-...;D Här kommer en bild på min outfit-->

 

Här är min outfit för idahh;D 

Av Kajsa - 27 november 2010 12:36

Hejjsan!

Nu7 har vi jul städaqt, julpyntat och gjort det riktigt mysikt här hemma;) men jag har faktiskt hunnit göra ett gulli Jul kort på Photoshop, Det kommer på bild här nedan;D.. Idag ska vi göra som 22 år innan baka peppar kakor hos ngr vi känner. Detkommer såklart bli jäätte roligt,

  Vad tycks?:) Jag hade tänkt göra en ny header, har tröttnat på min andra, tänkte göra en me vinter header, Ajja skriver mer senare;)

Av Kajsa - 25 november 2010 16:28

Såå himmla gullig, roligt och aa videoo ni kan ju kolla på den;P

Haha såå sööt! han typ viste inte att det filmade, och se hur rädd han blir;D ajja det var endåå nån månad sen;)

Av Kajsa - 24 november 2010 16:21

hejjsan!

Se på denna video, jag typ tappade hakan;D såå himmla awesome!

En tjej började dansa och sen börja typ 20000000(sjugoMiljoner) dansa!!;O

Av Kajsa - 23 november 2010 21:00

                             

HAhaha! vi stééker såå mkt!<3 såå himmla roligt vi hade!!;* älsk er!<3

Av Kajsa - 23 november 2010 07:06

igår efter maten var jag och matilda med Linus oxå;D haha vi hade sjukt kul! Matilda fattar nog vad jag meenar;P<3,,, Nu ska jag träna lite på spanska läxan sen ska jag åka till skolan. Ni får ha det bra hejjs dåå,


Årets skolfoto, vi är ju bara för snygga!<3;D

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards