things y♥u never forget

Alla inlägg under december 2010

Av Kajsa - 21 december 2010 17:53

Hejjsan!

Idag har jag varit med frida;D. Vi har spelat Wii, snart hoppas jag att Matilda ska ringa för jag ska vara med henne och frida sen<3;* Jusst nu kollar jag bloggar och lite till, hade sån lusst att åka till bräntis.. Men det e jui såå kallt;(

Älskarer tjejer ni betyder enormtt!!<3  

Av Kajsa - 18 december 2010 15:09

Sitter och ser på (Splice) har ju redan sett den en gång men den e fortfarande lika bra. Hoppas det kommer Splice2:) för den slutar ju med att hon e gravid, Imorn är det ju fjärde advent, och bara 6-5 dagar kvar!! asså ååh vad jag taggar.. Mamma och pappa är i stugan och nu ska jag se en till film:) haha hejdåå<3

Av Kajsa - 17 december 2010 18:17

tänk att det är exakt en vecka kvar till JULAFTON!! det känns som om det var det nyss, men nu är det bara en vecka kvar:]. Idag har jag varit med Matilda och Frida, vi gick först till (caffe victoria) där fikade vi litee. Sen gjorde vi en film som hette Dr.K:P den var fett braa!!:D

Nu har jag ätit middag och det var riktigt gott!.. Snart ska jag ringa Frida och Matilda igen för vi ska vara med varnadra:) så ni får ha det gött!<3

  Bild i repris,, Tycker den e så fin:]

Av Kajsa - 16 december 2010 21:12

Hejjsan!

Idag på ridningen red vi barbacka:).. Det var jätte roligt, imorn ska jag typ vara med Matilda<3(L). Igår bakade jag och mamma tryfflar dom vart asm! jätte goda och allt, kan lägga ut receptet sen:) men nu ska jag snart gå upp och dusha.

Bild på mej tagen typ i förrgår.. HAr lixom bildbrisst.:]

Ska ut och ta lite bilder imornT:) men hejjs<3     

Av Kajsa - 15 december 2010 20:11

1.

2.

3.

Har suttit och pysslat med photoshop ett tag nu.. Nu är det ni som ska rösta på vilken header ni tycker jag ska ha:) så rösta påå!!!

Av Kajsa - 15 december 2010 17:12

Hejjsan!

Idag har jag varit med Elli:)<3 vi hade sjukt kul, vi typ garvade hela tiden.. Ikvl ska jag och mamma baka ´´tryfflar´´asså godisen;P Jag kan om ni vill göra en liten video på hur man gör.?

Snart ska vi äta, men innan det ska jag börja på en ny header.. Asså jag vet, jag gör nya hela tiden.. Men hejjdåå<3 

Av Kajsa - 14 december 2010 17:28

Idag har jag varit med frida:) vi gjorde inget speciellt.. Asså det var ganska läskigt för idag efter skolan så var det typ ett meteorid fall elr ngt, jag och ngr till såg typ 2 meteorider;O.. Det var ganska läskigt:]      JAg idag;]<3

hejjs nu ska vi dra till farmor och farfar. För idag fyller farfar år;* gattis farfar!!!!!:)

Av Kajsa - 12 december 2010 15:47

hejjsan!

nu har jag kommit hem från matilda, vi hade såå sjukt roligt. Det är den bästa gången jag sovit över hos ngn!! vi ty garvade as mkt och typ allt.


Matilda du är den underbaraste flickan i mitt liv,

du betyder så enormt mkt för mej, vi måste bara göra om övernattningen!!<3


men kom ihåg att rösta på min bild i tävlingen där man kan vinna photoshop elements 8 värde 1.500:- tryck på bilden så kommer ni derekt till tävingen!-->

tävlingen pågår fram till 24.00 i natt kom ihåg att man bara kan rösta en gång per dag men om man har fler datorer så kan man rösta på dom:D

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards