things y♥u never forget

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Kajsa - 2 februari 2011 15:57

Hejj!
Nu tänkte jag lägga ut frågorn+svaren från frågestunden:)


-Hur mke betyder ja för dej??;*

Svar; Du betyder sjukt mycket för mej!;*


-Är du kär?

Svar; Nej, inte just nu.


-Vem är din största idol?:)

Svar; Hmm.. Typ Rihanna & Justin Bieber:)


-Vad är det som är roligt med ridning?:)

Svar; Det är ganska mycket, men tex; att få varabland hästar är så härligt!:)


-Vars brukar du köpa dina kläder?

Svar; H&M, Gina Tricot, Lindex, Kapphal, BikBok:)


-Vem fick dej att börja fota?

Svar; Jag läste många bloggar som hade med fotografering att göra,

mamma fotade också en hel del


-Vilka bloggar läser du?

Svar; Flera olika men jag läser ju mina kompisars bloggar, Matildas,

Fridas, Evelinas, mm:)


-Vad är ditt tur nummer?

Svar; 3 och 24:)


-Vad är din favorit färg?

Svar; Grön och turkos


-Din favorit stad/land?

Svar; Thailand och grekland:)


-Har du en favoritblogg? isåfall vilken?:)

Svar; jag har många favoriter bland bloggar! men min absoluta favorit

är nog den här; MichaelaD


-Varför slutade du i fotboll?

Svar; Jag tröttnade på det helt enkelt!:)


-Är du nöjd med dej själv?

Svar; Ja jag är iallafall inte missnöjd med mej själv:)


-Vad vill du ändra på dej?

Svar; Ingenting, men kanske min näsa;P


-Vad är roligast att fota?

Svar; Jag tycker nog naturen och porträtt är roligast:)


-Favorit mat?

Svar; Något utländskt, kyckling med jordnötssås och ris:)


-Favrit klädesplagg?

Svar; jeans tights med en längre tröja:)


-är du kär i ngn?

Svar; Nej inte just nu:)


-vad är din favvo mat?

Svar; kyckling med jordnötssås och ris


-favvo färg?

Svar; Grön och turkos


-favvo djur?

Svar; Typ dom flesta:)


-favvo godis?

Svar; Choklad, och surisar:)


-var 2010 ett bra år?

Svar; Ja det var faktiskt ett av dom bästa åren!


-trivs du med ditt utseende?

Svar; Ja:)


-vilka e dina bästa vänner?

Svar; Matilda, Frida, Elli:)


-vad e det bästa med att blogga?

Svar; När man loggar in och har ngr kommentarer

visas, och jag tycker det e såå kul att  skriva om min dag och lägga ut bilder:)


-vad har du för mobil?

Svar; Just nu har jag en ganska dålig Nokia men jag kommer att få en ny när jag fyller år:)


-vad är bäst face book lr MSN

Svar; Jag tycker MSN är bäst eftersom att jag inte har facebook;)


-hur ,ånga har du vart tsm med?

Svar; Haha när man gick i 1;an och 2;an var man typ tsm med ttio sammtidigt

Men det är svårt att säga;P


-vilka sporter går du i ?

Svar; Ridning:)


-skulle jag kunna få ditt mobil nummer??:]

Svar; Ja såklart:) skriver det på msn:]
-vart villl du resa?

Svar; Tillbaka till Thailand och till Japan:)


-vart har du rest?

Svar; Thailand, Turkiet, Grekland haha och finland;)


-vad är de tre bästa sakerna med dej?

Svar; Hehe.. Kanske att jag är ganska rolig, snäll och tredje saken vet jag inte;P


-de tre sämsta sakerna med dej??

Svar; Att jag skojjas för mycket hahaa!!


-Gillar du att byta headers?;)<3

Svar; Jaa jag tyckr det är jätte roligt;)<3


-Hur många par skjortor har du?

Svar; inte speciellt många, men kanske två;)


-När började du att fota?

Svar; jag har fotat ganska länge men jag blev nog väldigt intresserad förra året:)


-Hur många bloggar följer du?

Svar; Det är väll upp mot 20 st


-Vilka bloggar isf?

Svar; Din sandras fridas sigrids fridas matildas och sen är det en massa fotobloggar som jag inte vet vad alla heter:)


-Favvo-godiset?

Svar; Choklad och surisar


-Favvo-sminket?

Svar; Min mascara, min ögonfransböjjare;)


-Vad föreställde din bästa bild som du tagit?

Svar; Jag har tagit så mkt bilder så jag vet inte vilken min vavorit bild är men jag tror det är ngn blombild:)


Tack för mej denna gång och tack till alla som har frågat! jätte roligt.


Btw; Har ni sett min nya header? kommentera vad ni tycker?;*

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Ovido - Quiz & Flashcards