things y♥u never forget

Alla inlägg under februari 2011

Av Kajsa - 24 februari 2011 15:14

hejjsan idag fyller jag ju år, därför tänkte jag visa lite bilder på vad jag fick:)

                                                

Det var 2 saker till som jag glömmde att fota, jag kan lägga upp dom lite senare:)

Ha det bääst!♥

Av Kajsa - 23 februari 2011 18:27


Mer redigerings och foto tips?:)

Av Kajsa - 23 februari 2011 15:09

 

Av Kajsa - 23 februari 2011 12:27

Hejj!

jaha då var man där IGEN! asså jag var typ sjuk förra veckan, dessutom fyller jag år imorn och då får jag ju absolu inte vara sjuk!, Hoppas att ni mår bra. Aja vet inte vad jag ska skriva om, kan typ inte tänka?. Hare bra!

 

Av Kajsa - 22 februari 2011 19:17

 

Gjorde denna på Photoshop nyss:) vad tycks?

Av Kajsa - 21 februari 2011 14:54

Idag var jag med frida ett tag, men nu sitter jag och ser på Beck:)

Sigge bakade Cupcakes i går dom blev sjukt gooda!:
Ajja nu ska jag fortsätat se på beck så ni får ha det bra hejjs:)
 
Av Kajsa - 19 februari 2011 17:31

Har varit på Badhuset med Elli idag:) d et var sjuukt roligt iallafal! ikvl ska jag typ vara med Elli igen, vi kanske skulle nattbowla men vet ej säkert. Iallafal har jag tagit lite bilder imorse, hihi och vad roligt det är när man har så mycket besökare:) Vad har ni gjort idag då?

Ska klippa mej någon gång i veckan och typ färga håret, vad skulle jaga passa i? KOMMENTERA! 

Av Kajsa - 18 februari 2011 07:30

Hejjsan!
Hann inte skriva igår hade ganska mycket att göra, efter skolan var jag med Matilda. Vi gjorde inget speciellt;] på ridningen hade  vi teori, det är aldrig speciellt roligt men det är ju ngt man måste göra.. Om en vecka fyller jag 13!! Då blir jag tonåring;]]

Jag skriver mer kanske efter skolan, hare bääst♥

 

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards