things y♥u never forget

Alla inlägg under maj 2011

Av Kajsa - 31 maj 2011 16:33

hejsan!

Imorn bär det av till stockoholm! taggar så att pulsen är uppe i 160! Jag och Sigge har varit en sväng till coop och köpt godis till resan, amen nu sitter jag och läser bloggar iallfal:)

 

Av Kajsa - 30 maj 2011 20:33

Hejsan!

Nu har jag dushat varit på ridning och nu sitter jag här vid bloggen och försöker komma på ngt att skriva;).. Om ni skulle vilja se ngt extra i min blogg så glöm inte bort att man kan kommentera! inga frågor e för dumma!

Äkta kärlek är som spöken. Många har hört om dom men få har sett dom

Av Kajsa - 30 maj 2011 17:57

Nu ska jag snart iväg på ridning, med min lillaa bebis Lotus!:D.. Hahaha jag vet inte vad jag ska säga.. men ni får ha det bra så länge:]]

Vad skulle jag göra utan dej?

Du är denbästa syster man kan ha

även fast vi bråkar och tjafsar så

älskar jag dej iallafal mest på denna

jord! Utan dej ingé mej! PUSS;*

Av Kajsa - 30 maj 2011 14:54

Ibland behövs inga vettiga rubriker:]] men idag har jag varit med Elli, och kan ni gisa vad vi gjorde?;] jo vi solade på mitt tak:]] ååh gud va snajjsigt det va måste gööras om.. men det blev lite väl blåsit så vi gav upp:P men nu ska vi.. hehe jag vet inte riktigt men vi hittar väll på ngt:)

Bjuder på en super fin bild från förra sommarn:]]

Av Kajsa - 29 maj 2011 19:16

På onsdag så ska min familj till Stockholm! ååh vad jag taggar, vi ska åka bil så det kommer ta några timmar;) men det är det värkligen värt det! vi ska gå på grönalund gå på gammla stan och göra hur mycket roliga saker som hällst! :D Det var det jag skulle säga, och då kommer jag inte kunna skriva ngtfrån onsdag till måndag:[[ men det kommer nog gå bra, för det har ju endå blivit så mycket dator på den senaste tiden.. Men det kanske blir ngt mobil inlägg vi får se;)

Bjuder på denna bild så länge:]

Av Kajsa - 29 maj 2011 19:06

Hejsan!

Idag är det ju morsdag som alla nog redan vet, men det är inte vilken morsdag som hälst utan min mamma fyller år idag också! Jag har tagit lite bilder på det lilla firandet som ägde rum nyss..

Det var en mysig eftermiddag kan jag lova!

Av Kajsa - 27 maj 2011 18:25

Just nnu är jag med och tävlar om en Iphone4 på denna blogg..

Om jag vinner skulle jag bli as glaaaad!! men ajja nu kan jag inte tänka på ngt annat en det:P

Av Kajsa - 26 maj 2011 20:20

Hejjs!

Idag var jag med Elli, vi hade grymt kul som vanligt!! Vi bakade lite kladdkaka och resultatet behöver jag inte nämna;).. Men hursomhälst så nu har jag varit på ridning red ut första gången i år, gud vad nais säger jag bara!!


Imorn har jag prao, jag ska praoa på dagiset jag gick på när jag var liten, det kommer bli såå roligt.. Många minnen som kommer komma fram!;) men ni får ha det såå braa nu ska jag va lite på FB tror jag väll :*

Vill tillbaka:'(

-Om mej-

    

                      Hejsan!

Jag är en 13 årig tjej som heter Kajsa jag fyller år den 24 februari, mej hittar ni antingen bakom kameran min eller i stallet, jag rider på Hippologum och är även skötare på en häst. Jag använder min Nikon D90 som det finns lite fakta om, om ni scrollar ner en bit:).

 

Följ mej gärna på bloglovin så kan jag följa dej också:)

 

Ha det bäst!♥

-Sök i bloggen-

-Följ min blogg-

bloglovin bloglovin

-Kategorier-

n

-Kalender-

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

-Gästbok-

-Arkiv-

-Tidigare år-

-Besöksstatistik-

-Länkar-

-Min kamera-

                   Nikon D90

Jag fick min system kamera julen 2010. Jag har fotat riktigt mycket och jag älskar den!

             Nikkor 18-55mm 

              Nikkor 55-200mm  

         DAF 42 Power zoom 

-RSS-

 


Skapa flashcards